“Viel erg tegen”
Beoordeling van Delta Air Lines

15 augustus 2017 beoordeeld

We hadden een KLM vlucht geboekt maar deze werd opgezet naar een Delta vlucht. Volgende keer zullen we dit niet meer accepteren want het verschil is beenruimte en service is groot. Verschillende keren internationaal met KLM gevlogen en dit was altijd naar tevredenheid maar nu met Delta was de beenruimte te krap. Tevens was de verzorging erg matig. De mensen aan boord deden erg hun best maar de kwaliteit van het eten was matig en het ontbijt erg karig. Eén stukje cake na een vlucht van 9 uur. Voor ons geen Delta meer.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

10 augustus 2017 beoordeeld

Goede en aardige service aan boord. Heel fijne entertainment met nieuwste films en series. Eten was echt prima. Hadden 2x flink vertraging op JFK maar piloten gaven veel informatie wat prettig was. (BRU-NY-MIA)

9 augustus 2017 beoordeeld

Met 3 personen voor het eerst samen de plas over. Prima vlucht, goede verzorging en een perfecte, haast gevoelloze landing. Vriendelijk personeel.

8 augustus 2017 beoordeeld

De vlucht op 8 juli naar detroit had bijna 4 uur vertraging. Aansluitende vlucht naar orlando was al vertrokken. We moesten nu de volgende dag door vliegen. Geen enkele service/begeleiding in Detroit. Na 9 uur in de avond is het vliegveld bijna verlaten, het weinige personeel dat er nog was, was onbeschoft en wilde niet helpen. Zelf een hotel moeten zoeken. Waardeloze maatschappij.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de vlucht van Brussel naar Atlanta hadden we beiden geen entertainment. Na 5 keer terug heropstarten nog steeds niet. Dat lossen we dan even op door een tablet te gebruiken met hun gogo app alleen spijtig dat dit niet naar behoren werkte. Dus op 9 u 1 film kunnen zien in een zeer oncomfortabele positie. Wij waren ook niet de enige op deze vlucht met dit probleem. Bij de terugvlucht weer problemen met het entertainmentsysteem. Dit heeft het cabinepersoneel kunnen oplossen ,waarvoor onze dank,door ons op een andere stoel te plaatsen (gelukkig geen volgeboekt vliegtuig of we hadden weer 8 uren met de duimen kunnen draaien. Er kan altijd iets stuk gaan maar 2 keer? En ook deze keer waren we weer niet de enige met problemen. Ok we hebben beiden een voucher gekregen van 50 usd als compensatie echter hier zijn wij totaal niets mee door het feit dat wij de komende tijd geen reisplannen meer hebben. Wij zijn in het verleden al een tiental keer naar de VS geweest met andere maatschappijen zonder enig probleem. Dus voor ons geen Delta meer.