“Vermijd dit bedrijf: vertraging, dramatische service, niet klantgericht”
Beoordeling van Croatia Airlines

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel op de heen als terugvlucht hadden we half uur vertraging. Maar het ergste was dat ze alle bagage van de passagiers naar dubrovnik kwijt waren. (vliegtuig stopt eerst in pula, zo'n 15 personen vlogen door naar dubrovnik).

De 'service' die je dan meemaakt is van ongekende klasse. Eerst met z'n allen een formulier invullen wat daarna door een medewerker in de computer werd overgetikt. Na ruim een uur wachten was onze vermissing geregistreerd. Bij de vraag wat we nu moesten met het ontbreken van bijv. Onze toiletspullen kwam het antwoord dat we dat zelf moesten uitzoeken. Ook diep triest is het geval dat je dekoffer, wanneer gevonden, jezelf deze moet ophalen op het vliegveld. Croatia Airlines bezorgd namelijk geen bagage in Montenegro, terwijl het vliegveld van dubrovnik op 15km van de grens ligt en dus ideaal ligt vloot een trip naar Montenegro.

Ik heb telefonisch contact gehouden met Croatia Airlines, echter is dat ook geen succes. Ze hangen gewoon op als je wat kritische vragen steld.

Uiteindelijk mochten we na 2 dagen onze bagage ophalen op het vliegveld, ivm de grenscontroles kostten dat 4,5 uur. En op de vraag hoe we vergoeding konden krijgen voor de noodzakelijke spullen die we hadden gekocht was het antwoord simpel: daar ging de mevrouw van Croatia Airlines niet over en ze had ook geen informatie waar we wel moesten zijn. Uiteindelijk vonden we op internet een adres van de klantenservice in Zagreb, uiteraard zonder mailadres zodat we genoodzaakt zijn geweest een brief te sturen. Of we überhaupt een vergoeding krijgen is nog de vraag. Ik zie ze er voor aan om dat ook te traineren.

Echt vermijd dit bedrijf. Dit bedrijf doet er alles aan om de klant het zo moeilijk mogelijk te maken. Klantgerichtheid hebben ge nog nooit van gehoord. Doe je zelf een plezier en boek bij een betere Airline.

29 augustus 2017 beoordeeld

Goede verbinding als je naar Istrië gaat.
Had alleen veel vertraging op Schiphol vanwege een defecte airco, wat te merken was binnen. Een half glaasje tamelijk lauw water helpt dan niet echt.
Verder prima vlucht.
Terug vanuit Pula lang moeten wachten op aansluitende vlucht uit Zagreb en Dubrovnik en al weer probleem met de airco, zij het iets minder dan heen.
Kregen een snackje maar dat stelde niets voor maar op een vlucht van nog geen 2 uur kan dat ook makkelijk achterwege blijven.

27 juni 2017 beoordeeld

Ik vlieg een vijftal keer per jaar met deze luchtmaatschappy dikwijls omdat er geen andere maatschappyen vliegen in de winterperiode.
Toch meer dan de helft van de vluchten hebben vertraging en gebrek aan info.
Indien mogelijk ,zeker in de zomer periode een andere maatschappy te kiezen.
Ook meestal heeft deze vlucht met tussenlanding in Zagreb een klein vliegtuig.
Met het resultaat veel lawaai.
Ook de snack die je krijgt stelt niets voor.
Ook bij wind of onweer regelmatig uitgestelde vluchten.
Ik heb zelfs meegemaakt dat ik de tussenvlucht miste.Je krijgt dan een hotel in Zagreb.
Deze week is zelfs een vlucht uit Zagreb die niet kon landen door de stevige wind omgeleid naar Rome!

29 mei 2017 beoordeeld

Ondanks dat we een half jaar op voorhand hadden geboekt, was onze vlucht volzet bij aankomst op de vlieghaven. Niet leuk. Maar ze hebben dit snel en correct kunnen oplossen door ons in Business Class op een vlucht van Brussels Airlines te zetten die bovendien een half uur eerder vertrok. Geluk met een ongeluk dus.

28 september 2016 beoordeeld

voorbeeldige maatschapij,propere vliegtuigen en correcte prijs;Vriendelijk personeel en zelfs op deze korte vlucht een hapje en drankje