“goede airline maar maakt misbruik van monopolie”
Beoordeling van Copa Airlines

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

normale goede luchtvaartmaatschappij. Op trajecten , waar ze als enige vliegen maaken ze op schandalige wijze misbruik van haar monopolie positie. Als voorbeeld de enige maatschappij voor de 2 uur durende vlucht Panama Kingston, verkopt de tickets tegen dezelfde prijs als tickets voor 11 uur durende vluchten naar Europa , waar ze wel veel concurrentie hebben. Niet meer van deze tijd.

17 november 2017 beoordeeld

Keurige maatschappij, duidelijk in dienst van de grote jongens. 95% van de vluchten zijn transfers. Dus vliegen goed op tijd!

11 november 2017 beoordeeld

De vlucht was prima. Het inchecken daarin tegen was rampzalig. We hebben nadat we 20 minuten in wachtrij gestaan te hebben meer dan 40 minuten gedaan om 3 personen in te checken. Het leek wel een stagiair die net begon die ons hielp. Dat was treurig. De vlucht zelf was prima en op tijd.

25 augustus 2017 beoordeeld

Wij vlogen vanaf San Jose naar Panama City. Ondanks een korte vlucht van een uur, kregen wij aan boord een maaltijd aangeboden. Prima personeel.

24 augustus 2017 beoordeeld

Slechte communicatie. Vlucht werd geannuleerd vanwege het weer. Totaal geen info over het vervolg omdat er een aansluitende vlucht gehaald moest worden van Panama naar Amsterdam. Diner vouchers werden beloofd maar werden pas een uur later, na veel heen en weer gevraag, uitgedeeld. Toen konden ze niet meer ingewisseld worden, dus zonder gegeten te hebben het vliegtuig in. Ondanks uitleg over de noodzaak van onze terugkeer (moeder overleden,crematie stond gepland) werden we belogen. Het vliegtuig zou op ons wachten. Nou...niet dus. Na een overnachting in Panama via Mexico terug naar Nederland, een hele dag later dan de planning was. Schandalig!!! Personeel in Panama treft geen blaam. Zij hebben hun uiterste best gedaan om de puinhopen van de amateurs in San Jose op te lossen, waarvoor hulde.Op de vluchten was niets aan te merken.