“Efficient en vriendelijk”
Beoordeling van Copa Airlines

16 juni 2017 beoordeeld

Netjes op tijd, goede stoelen, voldoende beenruimte. Relaxte sfeer en prima aansluiting op volgende vlucht

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pffffff het ligt niet helemaal aan de maatschappij maar gewoon het irritatie punt was bereikt na al een lange vlucht.
Er zat een redelijk gezet( dik) persoon naast mij die bijna twee stoelen nodig had.... vroeg aan het personeel of wij( ik) ergens anders mochten zitten..... het vliegtuig zat niet helemaal vol namelijk... maar het kwam erop neer dat dat niet mogelijk was vanwege de balans in het vliegtuig...... ok het zal.
Jammer het was dus voor ons een niet zo'n goede ervaring.
Hoop dat het een andere keer wel opgelost kan worden.

20 april 2017 beoordeeld

Van Amsterdam naar Guatemala City met KLM, met overstap in Panama op Copa Airlines zowel op de heen- als terugvlucht.
Niets mis mee, net vliegtuig met redelijke stoelen en beenruimte en keurig op tijd.
Op deze korte vlucht (2 uur) werd zelfs nog een maaltijd geserveerd....ook daar was niets mis mee.

17 april 2017 beoordeeld

Niks bijzonders .

Eten niet lekker en geen uitleg bij vertraging van personeel.

Weinig zit comfort en beenruimte.

Gelukkig maar een korte vlucht en de rest was met KLM.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
17 maart 2017 beoordeeld

Goede ervaring opgedaan met deze maatschappij. Wij hebben gevlogen van Santo Domingo (Dominicaanse Republiek) naar Montego Bay (Jamaica), moesten ook nog een overstap maken in Panama. Juiste en goede begeleiding ook daar