“Over het algemeen goed”
Beoordeling van Condor

4 weken geleden beoordeeld

Beenruimte is beperkt, stoelen zijn naar mijn mening niet comfortable en hoewel ik nooit last heb gehad van trombose heb ik toch in een ziekenhuis gezeten in Sydney, Nova Scotia. Het eten is niet speciaals (standaard optie). Je krijgt wat pasta, een salade, een broodje en een toetje. Als tweede maaltijd krijg je een broodje, kit-kat en een sinaasappelsapje. Bediening is vriendelijk, voor de rest (entertainment etc) moet je bijbetalen.

9 september 2019 beoordeeld

Voor onze terugreis van Mykonos naar Dusseldorf hadden ik en mijn vrouw plaatsen gekregen 10 rijen van elkaar en dit tot grote teleurstelling van mijn vrouw. We hadden aan de balie gevraagd of dit niet mogelijk was om dit nog om te ruilen maar dit bleek niet mogelijk omwille van de tussenstop in Santorini. We konden het wel even vragen aan het cabine personeel. Van de verantwoordelijke mochten we ons tot Santorini op de voorste rij (premium class ) zetten en aangezien er niemand op Santorini, premium class geboekt had, konden we blijven zitten voor de rest van de vlucht. Zo hadden in plaats van een nare ervaring toch een fantastische ervaring, met dank aan een zeer begripvolle purser.

Datum van reis: juli 2019
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een goede vlucht gehad met Condor. Alleen vreemd dat je als stelletje reist, toch apart wordt geplaatst!! Zeer vervelend. Heb het gevraagd waarom dat was. Daar konden ze geen uitleg over geven. Ook het inchecken, duurde te lang. Een balie open!!!!

9 september 2019 beoordeeld

Rustige vlucht en verder goede bediening aan boord.

Service van 30 jaar terug dat is allang niet meer.

9 september 2019 beoordeeld

Condor zakt af naar Ryanair niveau, maar dan tegen een fors hogere prijs. Deze maatschappij zal ik voortaan mijden, zoals ik geen reis boek als Transavia, Iberia of dergelijke maatschappijen betrokken zijn bij het vervoer.
Het vliegtuig is okay, zoals elk vliegtuig dat is op gemiddelde europese vluchten.
Ik had Germania geboekt, maar die prima maatschappij is een van de vele slachtoffers van de vrije marktwerking geworden en het enige alternatief was Condor. Het personeel ongeinteresseerd, hetgeen men kan eten en drinken duur en datzelfde personeel mist de macht om op te treden tegen een aangeschoten vrouw.
Condor? Niet meer.

Datum van reis: juni 2019