“Aangenaam verrast”
Beoordeling van China Southern Airlines

30 mei 2018 beoordeeld

Aangenaam verrast, ingecheckt via de site ging probleemloos, zowel heen als terug. De vlucht was aangenaam zeker door het meer dan vriendelijke personeel. Entertainment set met nieuwste films en wifi aan boord. Eten gewoon goede kwaliteit op de luchthaven van Guangzou werden wij direct door gebracht naar de andere terminal waar we nog geen uur later onze weg konden vervolgen. Overal zijn we vriendelijk geholpen en sprak men Engels. Verhalen dat het erg duur zou zijn hebben wij niet gemerkt, flessen frisdrank voor 1 dollar is zelfs goedkoop. Hebben op de luchthaven heerlijk gegeten en dat voor Nog geen 10 dollar per persoon. Op de heenreis was ook een Nederlands sprekende steward maar ook het Engels was duidelijk. Kortom zou een volgende keer weer voor southern kiezen

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Skyprio.. ja ja.
Volgends de incheck balie mogen buitenlanders niet bij de exitrow zitten? Wederom een vage Chinees regel geving?
Als platinum member totaal geen betekenis??
Al spreek je 5 talen.. zij kunnen er maar 1.
Nieuwe terminal herkent je buitenlands Passport niet en sta je daar terwijl de Chineezen voordringen.
Wederom een geweldig Chinees ervaring.

22 mei 2018 beoordeeld

Matige stoelen,vriendelijk personeel.Er werd regelmatig water geserveerd.Eten matig,maar voldoende.Vaak een opstopping bij de toletten.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vreselijke airline! Heenweg vanaf adam was prima, ondanks de vreselijke overstap op guangzhao. Personeel was vriendelijk, eten mwoah. Entertainment ook ok.
Terugweg was vreselijk! 2x te laat vertrokken(in het vliegtuig minstens een uur gewacht voordat er gereden werd naar de startbaan). Oud toestel, afstandsbediening voor entertainment werkte niet, kotsende chinezen om ons heen, vre-se-lijk. Personeel wat constant zelf op de wc zat of voorschoot. En als kers op de taart is onze bagage kwijt geraakt. Het is niet gelokaliseerd op schiphol, maar ook niet in Parijs. Dat betekend dat het, na van Manilla naar Guangzhao ergens kwijt geraakt moet zijn. Terwijl we 4u overstap hadden. Je zou denken dat het in de systemen geregistreerd staat waar onze tassen zijn, maar dit is niet het geval. En natuurlijk spreekt men onvoldoende Engels om uit te zoeken waar onze tassen zijn. Ik betaal voortaan liever 100eu meer, ga hier echt nooit meer op besparen. Hopelijk helpt jullie dit om niet te kiezen voor deze airline!

6 mei 2018 beoordeeld

Wij vlogen voor de eerste keer met deze luchtvaartmaatschappij naar Tokyo en Hanoï en waren aangenaam verrast. Personeel was erg vriendelijk en attent, als ex sterwardess ben ik natuurlijk kritisch maar wij waren tevreden