“Goekopere broertje (of zusje) van Philipine Airways”
Beoordeling van Cebu Pacific Air

21 mei 2018 beoordeeld

Vluchtnummer 5J827 (er kunnen dus meer dan vier cijfers voorkomen) bracht ons snel en gedkoop van Osaka naar Manila. Hou er reknening mee dat je aan boord niets krijgt (geen eten of drinken) als je dat niet van te voren besteld hebt. Neem dus gewoon wat water en iets te eten mee. Rustige vlucht en vriendelijke bemanning. Vliegtuig zat niet vol, dus hadden we drie stoelen met ons beiden.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

2 mei 2018 beoordeeld

We vlogen met Cebu van Manila naar Puerto Princesa en terug.
Inchecken ging zeer efficient.
Perfect op tijd.
Vliegtuig was in orde, personeel vriendelijk.
Niet veel beenruimte.
Extra service was te betalen.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
9 april 2018 beoordeeld

De vlucht vertrok iets later dan gepland stond. Het vliegtuig was zo goed als vol en de vlucht verliep rustig! De economy zitplaatsen waren wel erg krap! De verzorging aan boord was vriendelijk en goed te noemen. Onderweg hadden we lichte turbulentie en voordien waren we daarop ook geattendeerd.
Een vlucht zonder noemenswaardige voorvallen en toch even wennen als je bij aankomst naar “arrivals” wordt vervoerd met een bus die dan ook 2 keer tjok vol zit! Zeer goede prijs kwaliteits verhouding!

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer nette vliegmaatschappij. Boeken was simpel en personeel vriendelijk. Net vliegtuig, veel nieuwer dan die van de concurrent. We kregen een broodje maar die was niet erg lekker. Voor de rest een prima vlucht gehad, ze deden zelfs nog een quiz waarbij je iets kon winnen, dat vond ik wel grappig. Tijdens boarden etc draaiden ze muziek. Ik zou deze maatschappij zeker weer kiezen, in tegenstelling tot hun concurrent.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, duidelijke site om te boeken en duidelijkheid op luchthaven. Wel extra beenruimte voor mijn partner bijgeboekt (1.95m) en dat kon gewoon online. Omdat het valentijn was werd een winactie in het vliegtuig gehouden wat amuserend was.