“Vliegen ”
Beoordeling van Cebu Pacific Air

21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cebu Pacific is een prima luchtvaartmaatschappij. Hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding met redelijk jonge toestellen. Ook via de app te boeken. De crew is vriendelijk. Dus ben je op vakantie in the filipijnen dan is dit een aanrader zeker als je ook cebu als centrale startpunt hebt. Cebu was mijn startpunt rustiger dan manilla en je zit gelijk in het hart van de Filipijnen

5 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben deze luchtvaartmaatschappij gebruikt voor onze vlucht van Cebu naar Puerto Princesa. Alles verliep prima. We kregen zelfs stoelen bij de nooduitgang aangeboden zodat we dan meer beenruimte hebben. Geen vertraging, koffers netjes aangekomen op plaats van bestemming. Dus tevreden.

10 augustus 2016 beoordeeld

Hoewel we deze maatschappij niet vanuit europa kennen hebben we er toch gebruik van gemaakt. Het was een bijzondere ervaring. Qua beenruimte valt het heel erg tegen, maar ja je bent in Azie! Als lange hollander is het dan overal even behelpen. Tijdens het booken van de vlucht ging het meerdere keren mis en moeten bellen naar het call center. Dat was geen pretje. Uiteindelijk heeft familie in de Filipijnen de vlucht geboekt. Wij hebben een prettige reis gehad. Goede service. Het leukst van alles is dat we na 30 min vliegen een soort spelshow kregen. Wie het eerste een bepaalde opdracht uitvoerde kreeg een kleine prijs. Op de terug reis was het iets anders toen werden twee passagiers naar voren geroepen. Mijn vrouw werd uitgekozen te samen met een vrouw uit Singapore. Daar werden beidde gevraagd een liedje te zingen. Heel leuk! Als dank werd een kleine attentie uitgereikt.

4 augustus 2016 beoordeeld

Bij het inchecken werd ons door een alleraardigst meisje zitplaatsen met meer beenruimte aangeboden. We zaten in een vliegtuig met voornamelijk lokale mensen.
De bediening aan boord was goed en vriendelijk. We kregen nog een kleinigheid te eten en iets te drinken.

4 augustus 2016 beoordeeld

In Laoag zaten we op een klein vliegveld op harde stoelen, met weinig vertier. Onze vlucht was vertraagd. Niemand wist iets of zei iets. Na een goede twee uur arriveerde het vliegtuig en konden we lopend over het vliegveld aan boord. In Manilla moesten we overstappen op de vlucht naar Cebu City en door de vertraging werd de tijd om het volgende vliegtuig te halen wel heel erg krap. We vroegen diverse malen aan de stewardess of we bij het landen in Manilla vast naar voren mochten. Dat mocht niet, waardoor we in een rij moesten wachten alvorens het vliegtuig uit te kunnen. Op het vliegveld van Manilla werden we door een busje naar een andere terminal gebracht. Vandaar moesten we het maar uitzoeken. Lange gangen door; en maar zoeken. Vervolgens bleek de gate gewijzigd te zijn, waardoor we weer twee keer door de douane moesten en onze aansluiting misten. Gelukkig ging er nog 1 vlucht (het was al laat op de avond) waar ze ons wel op wilden boeken.
Jammer dat de stewardess geen begrip had voor onze situatie.