Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Beenruimte”
Beoordeling van Cebu Pacific Air


4 augustus 2016 beoordeeld

Bij het inchecken werd ons door een alleraardigst meisje zitplaatsen met meer beenruimte aangeboden. We zaten in een vliegtuig met voornamelijk lokale mensen.
De bediening aan boord was goed en vriendelijk. We kregen nog een kleinigheid te eten en iets te drinken.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank joepv2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (2.474)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

11 - 15 van 2.474 beoordelingen

4 augustus 2016 beoordeeld

In Laoag zaten we op een klein vliegveld op harde stoelen, met weinig vertier. Onze vlucht was vertraagd. Niemand wist iets of zei iets. Na een goede twee uur arriveerde het vliegtuig en konden we lopend over het vliegveld aan boord. In Manilla moesten we overstappen op de vlucht naar Cebu City en door de vertraging werd de tijd om het volgende vliegtuig te halen wel heel erg krap. We vroegen diverse malen aan de stewardess of we bij het landen in Manilla vast naar voren mochten. Dat mocht niet, waardoor we in een rij moesten wachten alvorens het vliegtuig uit te kunnen. Op het vliegveld van Manilla werden we door een busje naar een andere terminal gebracht. Vandaar moesten we het maar uitzoeken. Lange gangen door; en maar zoeken. Vervolgens bleek de gate gewijzigd te zijn, waardoor we weer twee keer door de douane moesten en onze aansluiting misten. Gelukkig ging er nog 1 vlucht (het was al laat op de avond) waar ze ons wel op wilden boeken.
Jammer dat de stewardess geen begrip had voor onze situatie.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank joepv2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 april 2016 beoordeeld

Los van de vraag wanneer je eigenlijk echt vertrekt of dat de vlucht zelfs wordt geannuleerd, houdt men zich absoluut niet aan het handbagagebeleid. Sommigen zelfs met 5 koffers, meerdere grote dozen of complete rugzakken zorgen dat alle bagagerekken in een mum van tijd vol zijn

1  Bedank Anne L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
11 juli 2017 beoordeeld

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.