Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“vertragingen zijn een automatisme”
Beoordeling van Brussels Airlines


4 weken geleden beoordeeld

vertraging is er altijd : alleen is de vraag hoeveel deze keer
zoals altijd niet de minste info, al doet dit niet terzake wat de reden ook is

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Marc G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (6.923)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

36 - 40 van 6.923 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Vlucht naar Chania (Kreta) van drie uur. Vlucht goed verlopen. Geen maaltijden aan boord. Wel mogelijkheid om iets te eten en te drinken mits betaling. Flesje water belachelijk duur - drie (3) euro voor een klein flesje. Op de luchthaven van Chania flesje water gekocht voor 0,5 (!) euro. Personeel aan boord behulpzaam en vriendelijk. Terugvlucht van Chania naar Brussel vertraging van 40 minuten.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Claude M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Zeer vlotte heen-terugreis, weliswaar met vertraging bij de terugvlucht door onvoorziene omstandigheden waardoor koffers terug uit de bagageruimte moesten gehaald worden en dit duurde wel een half uur. Hiervoor werd wel een compensatie aangeboden van 50% korting op consumpties maar blijkbaar was het poortpersoneel dit vergeten bij de afrekening.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Moondance14
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alles zeer vlot verlopen. Lounge te Brussel met rijkelijk aanbod. Prima service aan boord met bubbels. De tickets beetje te duur.

Datum van reis: september 2019
Bedank luc j
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Deze vlucht was super voor ons alles prima geregeld,moet er wel bij vermelden dat
we premium service bij hadden genomen.Kostprijs 232 Euro extra voor twee personen.
Maar voor die prijs krijg je een service,je mag extra bagage meenemen je hebt een speciale incheck balie voor u bagage en een speciale ingang voor de security clearance,verder kan je een lichte maaltijd nuttigen in de Brussels Airlines loyunge.
Aan boord krijg je een krant aangeboden en kan je op voorhand uw stoel kiezen.Er is een warme maaltijd voorzien en de drank aan boord is ook in de prijs inbegrepen.
Met één woord het is zijn geld meer dan waard.

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank GENIETER2807
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.