“Alles vlot verlopen”
Beoordeling van Brussels Airlines

31 mei 2018 beoordeeld

Niets te klagen, vlotte vlucht zowel heen en terug. Het personeel was ook vriendelijk, ook voldoende beenruimte

31 mei 2018 beoordeeld

Men zou dringend maatregelen moeten nemen op punt van de handbagage.iedereen sleurt koffers handbagage mee op het vliegtuig, zoveel zelfs dat er niet genoeg plaats is.Dit ten koste van andere reizigers die hun bagage wel inchecken in d e laadruimte ,men heeft soms geen ruimte meer om een jas te bergen

28 mei 2018 beoordeeld

zeer aangename vlucht, heel veel waardering voor mijn moeder die een rolstoel kreeg die vooraf aangevraagd was, vriendelijke persoon om ons aan boord te helpen

24 mei 2018 beoordeeld

Bij SN Brussels Airlines is de service altijd goed en heb je in principe ook voldoende beenruimte. Een probleem is wel - en nu dus ook bij deze NIET LOW COST - maatschappij dat mensen dermate overdrijven met hun handbagage (het lijken wel kamelen) dat je je normale handlugage bij je voeten moet leggen … en dus weg met de beenruimte die op zich bij SN wel okay is.

24 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn echte Brussesl Airlines fans. Het voelt als Belgisch, de crew is ALTIJD supervriendelijk, Zij doen steeds hun best om u een fijn gevoel te geven. Als het mogelijk is, kiezen we voor Brussels Airlines.