Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Doe iets aan de bagage”
Beoordeling van Brussels Airlines


31 mei 2018 beoordeeld

Men zou dringend maatregelen moeten nemen op punt van de handbagage.iedereen sleurt koffers handbagage mee op het vliegtuig, zoveel zelfs dat er niet genoeg plaats is.Dit ten koste van andere reizigers die hun bagage wel inchecken in d e laadruimte ,men heeft soms geen ruimte meer om een jas te bergen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Leo M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (5.271)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

314 - 318 van 5.271 beoordelingen

28 mei 2018 beoordeeld

zeer aangename vlucht, heel veel waardering voor mijn moeder die een rolstoel kreeg die vooraf aangevraagd was, vriendelijke persoon om ons aan boord te helpen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank sprinkhaan3kba
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 mei 2018 beoordeeld

Bij SN Brussels Airlines is de service altijd goed en heb je in principe ook voldoende beenruimte. Een probleem is wel - en nu dus ook bij deze NIET LOW COST - maatschappij dat mensen dermate overdrijven met hun handbagage (het lijken wel kamelen) dat je je normale handlugage bij je voeten moet leggen … en dus weg met de beenruimte die op zich bij SN wel okay is.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank DirkL715
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn echte Brussesl Airlines fans. Het voelt als Belgisch, de crew is ALTIJD supervriendelijk, Zij doen steeds hun best om u een fijn gevoel te geven. Als het mogelijk is, kiezen we voor Brussels Airlines.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Hilde92
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 mei 2018 beoordeeld

Zelf inchecken een ramp zeker 1 uur moeten aanschuiven.Was wel een incheck balie maar dan moet je meer betalen.Dus als je een europees bestemming hebt ga dan 3 uur op voorhand ipv 2uur dan ben je zeker.Ik denk niet nog met brussels airlines te vliegen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank 777danny29
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.