“Lange vlucht in veel te krappe stoelen, ordinaire crew en smakeloos eten.”
Beoordeling van British Airways

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Krappe stoelen, ordinaire bijdehandte crew, ik vond het enorm tegen vallen. Het was een lange oncomfortabele vlucht. Volgende keer toch echt weer KLM, je betaalt iets meer maar het is echt veel beter.

28 mei 2018 beoordeeld

korte maar goed geregelde vluchten bij verandering van aansluitende vlucht gemakkelijk en zonder kosten een vliegtuig vroeger kunnen aanvragen om de aansluiting te kunnen halen

24 mei 2018 beoordeeld

British Airways NOOIT meer!!!!
We hadden een roadtrip georganiseerd naar de USA en vlogen daardoor met British Airways (hierna te noemen BA) naar Denver voor ons startpunt van de reis. Je bent verplicht om één nacht te overnachten in een hotel alvorens je je camper kan ophalen om te beginnen met je trip. Logisch!
Bij aankomst op Denver International Airport werd éénmalig omgeroepen dat de bagage vanuit Londen niet was meegekomen. ( Je moet het maar net horen) We moesten meelopen met een dame van BA voor verdere uitleg. Daar stonden ± 100 mensen te wachten op wat er zou gaan gebeuren. Veel onduidelijkheid over hoe nu verder. Er werden formulieren uitgedeeld waarop op het eerste blad een algemeen verhaal over BA met telefoonnummers en internet gegevens en op het tweede blad de invullijst over koffergegevens, adresgegevens, verblijfplaats, ed. Eén balie medewerkster stond er om ons te helpen. Deze raakte al gauw in paniek en gaf ons terwijl ze het achterste blad er af scheurde het voorste blad mee met de mededeling dat we via internet de gegevens konden verkrijgen hoe en wat nu verder.
Teleurgesteld en al naar het hotel. Geen spullen en morgen gaan we vertrekken voor de rondreis zonder vaste woon- of verblijfplaats door de USA!!! Dus in het hotel, (waar we prima geholpen werden) achter de computer en naar het internet van BA. Nou dat werd een drama. Voor dat je op de goede site zit. Maar uiteindelijk kunnen we de koffer gegevens invullen en krijgen we de link dat dit inderdaad de vermiste koffers zijn. We hebben een confirmationnummer nodig om te traceren waar of dat de koffers zich bevinden. Dat hebben we niet!! Dus komen we niet verder. En nu????? Dan maar bellen. Geen contact op het nummer wat op het formulier staat. Jammer zeg!!! Dan maar naar Holland gebeld. Oh ja tijdsverschil!! Weer proberen op dit nummer enz. enz. enz………… Uiteindelijk zijn we met tijdsverschil en al nu zo’n 36 uur bezig met een vliegreis achter de rug van 12 uur om iets te weten te komen. Even kort slapen(tijdsverschil) en dan maar weer naar Holland gebeld. Nee we moeten toch het nummer op het formulier hebben. Krijgen we te horen. En eindelijk krijgen we een medewerkster te pakken die ons het confirmationnummer kan geven. Eindelijk!!!!!! We krijgen te horen dat de koffers om± 18.00 uur op het vliegveld staan. We stellen voor om de koffers zelf te gaan halen sinds we geen vaste verblijfplaats hebben in de USA. Dat is goed. We gaan dus die zelfde avond naar het vliegveld. Daar in de hal zit een vrouw van BA op de grond met een omzich heen een berg formulieren en koffers!!!! We zien onze koffers er niet bij. We informeren en ze zegt dat we naar een deur van het kantoor van BA toe moeten en daar onze koffers kunnen ophalen. En ja hoor daar staan ze. We willen ze meenemen maar worden bruut tegengehouden met de mededeling dat eerst alles moet worden gecontroleerd ed. en we hier helemaal niet mogen komen. Dan slaan de stoppen door!!! Krijg toch nou wat!!! We hebben alles zelf moeten uitzoeken en nu krijgen we ze niet mee?? We worstelen ons uit het kantoor met de koffers en vertrekken naar het hotel om toch nog wat te slapen voor we eindelijk kunnen beginnen aan onze rondreis.
Na twee dagen krijgen we een e-mail van BA dat ze bij de politie aangifte hebben gedaan van trespassing en assault. We zijn dus nu voortvluchtige criminelen!!!
Na de rondreis willen we naar huis en melden ons bij de luchthavenpolitie om tekst en uitleg te geven over hetgeen is voor gevallen. Heel vriendelijk worden we geholpen, maar daar vertellen ze erbij dat BA ons niet terug wil nemen naar Holland!!!! Nou wordt die fraai. We gaan samen met de politie naar BA. Daar wordt na veel gepraat uitgelegd dat in het ergste geval we in de gevangenis terecht hadden kunnen komen. Nou moet je toch ophouden zeg!!! Uiteindelijk worden we overgeboekt naar Iceland air om met hun terug te vliegen naar Holland. Gelukkig we kunnen naar huis. Eind goed al goed,
Oh ja en dan nu het volgende. BA vertelt ons dat dit het risico is dat we nemen als we op reis gaan. Dat de kans bestaat dat de koffers kwijt raken. Dus excuses NEE!!!! Dit is ons risico.
Nu ben ik een rechtschapen hard werkende Hollandse ondernemer met een installatiebedrijf. Die onder andere ook gasinstallaties aanlegd. Als dus bij u een installatie door mij wordt aangelegd is voor u het risico dat er een ontploffing plaats vindt. Geen excuses van mij kant dus. Zo schijnt dat bij BA de norm te zijn. Dit is maar fictie hoor!!! Bij ons kunt u wel terugkomen voor service en garantie. Anders dan als bij BA.
Voor ons dus NOOIT meer Britisch airways.
Was getekend Wim en Linda Seijsener, Loodgietersbedrijf Noordwijkerhout.

23 mei 2018 beoordeeld

Heel wat bedoening bij inchecken. Vriendelijkheid en service tijdens vlucht: matig
Bij een volgende verre vlucht , bekijk ik toch eerst of er geen opportuniteit is bij een andere luchtvaartmaatschappij

22 mei 2018 beoordeeld

Vlotte Check- in, goede service.
Redelijk eten.
Zitruimte en beenruimte erg krap;vervelend op een lange vlucht en lastig met eten