“Aan te bevelen”
Beoordeling van British Airways

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima maatschappij, je wordt keurig op de hoogte gehouden ook vlak voor je vlucht info over van de stand van zaken . Prima stoelen, aardig personeel ondanks korte vlucht.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vliegveld Dusseldorf is een verademing tov Schiphol. Geen drukte, goed bereikbaar. Deze vlucht naar Londen was kort en prima. Geen bijzonderheden. In Londen moesten we overstappen naar een toestel van United Airlines. Veel controle en dus erg weinig tijd om de vlucht te halen.

16 februari 2018 beoordeeld

WC's waren vies. Ronduit smerig. Hoewel cabine personeel er niets aan kan doen dat er iemand naast de wc pot heeft staan plassen, werd het ook na opmerking niet goed schoongemaakt. Het eten was maar zo zo, voor kinderen is er niet echt een speciale maaltijd blijkbaar. En meest verschrikkelijke is dat het PA systeem zo luid staat dat als je rustig een film zit te kijken de piloot of cabine personeel lijkt te schreeuwen in je oren dat het zeer doet. Hierover iets zeggen resulteerde in 'Tja' Meer niet. Zonde. Cabine personeel was ook heel luid met praten (onderling geroddel) en smijten met deurtjes en trolleys. Het is dat ze voor mij de carrier naar het westen zijn ivm m'n miles, maar pff kan heel wat verbeterd worden. Overigens is het praten, het PA systeem en het lawaai, niet alleen voor deze vlucht. Dat geldt voor alle vluchten van BA. Telkens als ik naar London ga, heb ik pijn aan m'n oren als ik er ben.
Uit het airco systeem dwarrelt ook vaak witte vlokjes. Geeft een vies gevoel.

12 februari 2018 beoordeeld

Maanden voor onze vertrekdatum voor onze vlucht (20-1) naar windhoek hebben we onze vlucht geboekt. Een week voor vertrek krijgen we een telefoontje van BA dat het laatste deel van onze reis (Johannesburg - Windhoek) is gecancelled.Deze .zou door een partner van BA, namelijk namibian air worden uitgevoerd. Voor ons houdt dat in dat wij ipv 1,5 uur stopover nu 12 uur moeten wachten op een opeenvolgende vlucht. Wezijn toen gaan bellen met BA, waarbij je doorverbonden wordt met India. We hebben in totaal voor ongeveer €125.00 aan belkosten gemaakt, zonder dat we uiteindelijk verder geholpen zijn (dit komt deels door BA en deels door de ticketverkoper).
De vlucht zelf was prima. Het inchecken, de maaltijden, de stoelruimte, het entertainment en het personeel was prima. Wel had men een keertje vaker voor drinken rond mogen gaan.
Uiteindelijk hebben we zelf in johannesburg onze wachttijd kunnen beperken dankzij de medewerking van het lokale personeel.
De terugreis was prima.

4 februari 2018 beoordeeld

Vlucht naar Johannesburg via Heathrow . Vlucht was met A380 , goede entertainment systeem zetels wat krap . Terug Vlucht vanuit Kaapstad was met 747-400 en hier toch wat meer ruimte .