“stoelen heel erg smal londen amterdam lis stoel van economy afgezet door gordijn”
Beoordeling van British Airways

19 januari 2018 beoordeeld

stoelen inbusinessclas erg smal zit steeds tegen iemand aan te kijken [tramlijn 13 amsterdam is beter nooit meer BA. eten bevroren als antwoord sorry ]

7 januari 2018 beoordeeld

In de ochtend om 07:05 een vlucht genomen naar Londen, het vliegtuig was half vol. De zitplaatsen zijn ruim en ondanks de korte vlucht kregen we toch een soort of ontbijt aangeboden. Vriendelijke services aan boord

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijke beenruimte, vriendelijk personeel en ondanks de korte vlucht zelfs op de heenweg een ontbijtje en op de terugweg een drankje. Prima op tijd en vertrek vanaf zulke kleine luchthavens zorgt voor snelle doorstroom. Top!

1 januari 2018 beoordeeld

De heenweg was wel redelijk, ondanks een uur vertraging (hier kon British Airways niet aan doen, ivm mist in Londen), maar voordat we konden boarden, werd er medegedeeld dat we een ander vliegtuig zouden krijgen dat kleiner was, en hier werd ons gevraagd om cabinebagage af te staan en in het ruim te laten inladen (geheel kosteloos). Hier gehoor aan gegeven, echter toen we op Heathrow onze koffertjes gingen pakken waren allebei de koffers opengebroken bij het cijferslot en de mijne was gewoon opengeritst, dit doen we dus echt nooit meer!
Terugweg hadden we ook al een half uur vertraging, hier werden we gewoon in het vliegtuig gehouden bij de vertrekslurf (dit zou komen door mist in Amsterdam)....
vlucht opzich ging wel..

31 december 2017 beoordeeld

Het scheelde echt heel veel geld om via Londen te reizen. Heenreis wel 5 uur wachten op Londen Gatwick, maar door de kleinschaligheid en daardoor gezelligheid van deze luchthaven geen enkel probleem. Terugreis was de overstaptijd aanzienlijk korter. Je vliegt voor de helft van de prijs t.o.v. een rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam.