“Discrimatie”
Beoordeling van British Airways

24 september 2017 beoordeeld

Onvriendelijk personeel bij het inchecken , ik kreeg niet de gevraagde raam plaats. Zogezegd was er geen meer vrij. Een persoon die ik ken en later incheckte kreeg wel deze stoel aangeboden. Waarom ik niet ?

• Eten en drinken

21 september 2017 beoordeeld

Geen British Airway meer voor ons . de laatste vlucht van Londen was helemaal Rennen ,je moest goed opletten wanneer er omgeroepen werd naar welke gate je moest en daar had je 10 min voor en dat was rennen .

20 september 2017 beoordeeld

Op zich een prima vlucht van Vancouver naar Londen Heathrow. Ivm het niet beschikbaar hebben van een voor een A380 geschikte gate, lang moeten wachten op het platform met als gevolg dat we de aansluiting naar Amsterdam hebben gemist en in Londen hebben moeten overnachten. Al met al een dag later in Amsterdam. Ben nu nog met BA in de slag voor EU Compensatie.

• Eten en drinken
20 september 2017 beoordeeld

British Airways biedt op short-haul vluchten geen eten of drinken meer. Je kan het nu kopen. De prijzen zijn redelijk, maar als ik zoveel geld betaal voor mijn vlucht zou een drankje toch wel gewaardeerd worden. Het is daarom vrijwel hetzelfde als een low-budget airline. Service verder prima, het vliegtuig zag er netjes uit.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze vlucht (BA 1630) geen eigen tv scherm. Is niet meer van deze tijd op een vlucht van 10 uur! ( Amsterdam- Dallas-Las Vegas)
Maaltijden prima en stewardessen vriendelijk. Check seatguru voor minder goede stoelen!
Terugvlucht met BA 6146 van San Francisco via Dublin, naar Amsterdam had wél eigen tv scherm