“British Airways een prijsvechter?”
Beoordeling van British Airways

18 augustus 2017 beoordeeld

Deze zomer met British Airways gevlogen van Frankfurt naar Las Vegas en terug. De heenvlucht werd uitgevoerd door American Airlines. Niets dan lof voor AA. Zeer comfortabel en goede in-flight voorzieningen. Terugweg werd door BA zelf gedaan. Wij hebben het idee dat BA gedaald is naar het niveau van een prijsvechter. Waarom? Bij het inchecken voor de retourvlucht moest ik apart betalen voor het reserveren van de stoelen wat al aardig in de papieren loopt als je met 5 personen bent. Tijdens de vlucht, die toch een aantal uur duurde, werd er bijna geen drinken uitgedeeld. En als dit wel gedaan werd waren het minimale hoeveelheden. Beenruimte was mager, en het entertainment systeem verouderd. Alleen het personeel was top.

Wat een verschil met AA! Daar kreeg je bij binnenkomst gewoon gratis een flesje water, en onbeperkt non-alcoholic. Reserveren stoelen gratis, voldoende beenruimte. En ook weer prima personeel.

Vorig jaar met Delta Airlines van/naar USA gevlogen. Was ook prima. Maar BA.....

Heb een klacht ingediend bij British Airways. Behalve een automatische ontvangstbevestiging geen enkel bericht, Ik had dit niet verwacht van BA. Valt me zwaar tegen. Zal volgende keer liever met een andere maatschappij vliegen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor British Airways
Bekijk de nieuwste beoordelingen

17 augustus 2017 beoordeeld

Altijd heen en terug naar St Vincent en Grenada met BA, 2keer per jaar. Heel fijn! De kisten mogen wel vernieuwd worden, daar het soms wat oubollig overkomt.

Bedank Stephanie Carme... V
15 augustus 2017 beoordeeld

VLucht van Heathrow naar Johannesburg met A380. Fijn toestel, goede stoelen met flinke beenruimte. Entertainment aan boord is ok, beetje beperkte keuze in muziek. Jammer dat al zoveel usb laders kapot zijn. Eten is (voor vliegtuig maaltijden) best in orde.

14 augustus 2017 beoordeeld

Vanaf de Victoria watervallen vlogen we eerst naar Johannisburg, daarna naar London en tenslotte naar Amsterdam. In het eerste vliegtuig kregen we een snack en een flesje water, daar was niets mis mee. In het tweede vliegtuig zaten we bijna achterin. Tijdens het uitdelen van het avondeten was er voor ons niets meer te kiezen. De volgende morgen viel er weer niets te kiezen en kregen we vanwege tijdgebrek zelfs geen koffie of thee. Tenslotte kregen we op Schiphol nog een "verrassing": onze beide koffers waren kapot! Bij de schademeldingen stond een hele rij mensen met kapotte koffers, allemaal van dezelfde vlucht.

27 juli 2017 beoordeeld

Met mijn 2 jonge kinderen vloog ik naar Londen voor een overstap naar Johannesburg. In het vliegtuig merkte ik dat we flinke vertraging opliepen (en dat op zo'n klein stukje..!)
Nadat we meer dan een half uur bleven cirkelen, sprak ik een aantal keren mijn zorgen uit naar het cabinepersoneel dat ik onze vlucht niet haalde. Ik werd keer op keer "gerustgesteld". Ik moest me geen zorgen maken, ik zou de vlucht wel halen.
Nadat we eindelijk waren geland, hadden we nog echt maar kort de tijd. We (ik alleen met mijn kleine kinderen) laat in de avond aan ons lot overgelaten. De vlucht hebben we, met "dank" aan BA gemist. Gelukkig werden we heel goed en fijn opgevangen door Virgin! Ik vlieg noooooit meer met BA... that's a promis. Waardeloos.