“Speciaal menu aan boord”
Beoordeling van Bangkok Airways

14 september 2019 beoordeeld

Ik was altijd al tevreden met de Vluchten van Bangkok Airways, maar deze vlucht was nog iets specialer. Het standaard-snackje was deze keer een wat uitgebreider gerecht (o.a. een curry met garnalen) dan normaal. Dit was te danken aan het food festival dat in Bangkok werd gehouden. En dat alles voor een vlucht van nog geen 60 minuten! Ik stapte over van een KLM-vlucht waar ik met plastic bestek werd bediend, naar deze vlucht met echt metalen bestek.

Datum van reis: september 2019
    • Eten en drinken
    • Inchecken en instappen

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bangkok airways biedt een uitstekende service op de luchthavens en aan boord. Zelfs voor deze korte vlucht kregen we een smakelijke warme maaltijd. In de vertrekhal is koffie, vruchtensap en snacks gratis!

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnenlandse vlucht met Bangkok airways. Ze noemen zichzelf de boutique airline en dit maken ze volgens ons zeker waar.
Bij inchecken bleek onze familie uit elkaar geplaatst te zijn, op eigen initiatief werd alles ondernomen om andere plaatsten te regelen.
Vlucht van circa 1u en 10 minuten waarbij crew de benen uit lijf moest lopen om service (drinken en maaltijd) tijdig bij alle passagiers te krijgen.
Tevens goed toestel en beenruimte meer dan ok.

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer snelle check in, je kunt als Bangkok Airways gast eerst nog een kopje koffie krijgen in hun lounge. Vlucht zelf prima, fijnere stoelafstand dan de echte low-cost carriers. Een bagel als ontbijt, met koffie en sinasappelsap. Prima allemaal. En niet onbelangrijk, de vlucht vloog op tijd.

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ervaring.
Vliegen vanaf BKK.
Eenvoudig te boeken.
Goed inchecken.
Vlucht met een turboprop, propeller, vliegtuig. Erg aangename vlucht.
Beenruimte waar je bij de KLM jaloers van wordt.
Heerlijk voor binnenlandse vluchten in Thailand.