“beste Maatschappij voor vluchten binnen Zuid-Maerika”
Beoordeling van Avianca

30 augustus 2017 beoordeeld

ondanks korte vluchten toch prima service, snel inchecken. Duidelijke website om te boeken en in te checken. Onderweg goede beenruimte en catering.

30 augustus 2017 beoordeeld

Binnen Zuid Amerika al enkele keren met Avianca gevlogen. Onze ervaringen zijn goed. Een prettige, stabiele maatschappij. De stoelen zijn prettig en de beenruimte redelijk goed (zeker voor korte vluchten)

26 juli 2017 beoordeeld

Al vele malen heb ik gevlogen met Avianca en de service van deze maatschappij is super goed. In dit geval was het een vlucht van 3,5 uur in een Airbus A319 en er werd een prima maaltijd uitgedeeld. Het enige minpuntje van Avianca is de punctualiteit m.b.t. de vertrektijd en hier gaat men slecht mee om en geeft met zelden informatie. Toch is de maatschappij een echte aanrader.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de vliegreis van BOGOTA naar MEDELLIN kregen alleen de passagiers in businessclass én de passagiers op de eerste 4 á 5 rijen van de economyclass wat te drinken aangeboden. De overige passagiers kregen niets want de daling werd ingezet. Waarom niet rondgaan met een dienblad met ingeschonken glazen fris? Of biedt een chocolaatje of snoepje aan. Zoals t nu gaat vind ik Avianca onwaardig.

6 mei 2017 beoordeeld

Zeer netjes en schoon. Goed vliegtuig (Airbus 320) en een goede vlucht met een nette landing. Deze maatschappij is een Star Alliance Member en dat voelt meteen goed voor iemand zoals ik die niet zo gek is op binnenlandse vluchten door onbekende maatschappijen. Ik was blij verrast ! Zelfs nog een hapje met een drankje op deze korte vlucht van 1,5 uur !