“Perfecte service”
Beoordeling van Avianca

26 juli 2017 beoordeeld

Al vele malen heb ik gevlogen met Avianca en de service van deze maatschappij is super goed. In dit geval was het een vlucht van 3,5 uur in een Airbus A319 en er werd een prima maaltijd uitgedeeld. Het enige minpuntje van Avianca is de punctualiteit m.b.t. de vertrektijd en hier gaat men slecht mee om en geeft met zelden informatie. Toch is de maatschappij een echte aanrader.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de vliegreis van BOGOTA naar MEDELLIN kregen alleen de passagiers in businessclass én de passagiers op de eerste 4 á 5 rijen van de economyclass wat te drinken aangeboden. De overige passagiers kregen niets want de daling werd ingezet. Waarom niet rondgaan met een dienblad met ingeschonken glazen fris? Of biedt een chocolaatje of snoepje aan. Zoals t nu gaat vind ik Avianca onwaardig.

6 mei 2017 beoordeeld

Zeer netjes en schoon. Goed vliegtuig (Airbus 320) en een goede vlucht met een nette landing. Deze maatschappij is een Star Alliance Member en dat voelt meteen goed voor iemand zoals ik die niet zo gek is op binnenlandse vluchten door onbekende maatschappijen. Ik was blij verrast ! Zelfs nog een hapje met een drankje op deze korte vlucht van 1,5 uur !

21 maart 2017 beoordeeld

Waardeloos. Waarschijnlijk was onze vlucht overboekt. We waren iets te laat bij de check in balie vanwege het verkeer, maar nog ruim op tijd om onze vlucht te halen. Echter was het personeel totaal niet meewerkend en service gericht. Zij gaven het systeem de schuld en we konden over geboekt worden naar een veel latere vlucht. De medewerker verwees ons nog naar de supervisor, die iets meer haar best leek te doen voor ons. Toen zij even gekeken had naar de computer zei zij echter ook dat het systeem gesloten was. De baliemedewerker gaf ons nog een sneer na door op een arrogante manier te zeggen 'told you so'. Vreselijk onvriendelijk geholpen en we hebben dan ook meteen een nieuw ticket bij Peruvian Airlines geboekt die twee uur eerder vloog dan onze om-geboekte vlucht.

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een super scherpe prijs van Aruba via Bogota naar Medellin gevlogen. Ondanks de korte vlucht toch drinken en een maaltijd gehad. Personeel is super vriendelijk!