“Uitzonderlijke service en meteen verlost van mijn vliegangst ;-)”
Beoordeling van ANA (All Nippon Airways)

28 januari 2018 beoordeeld

Deze vlucht brengt je in iets minder dan 12 uur van Brussel naar Tokio. Hoewel ANA algemeen wordt bejubeld om een vlekkeloze service keek ik er niet meteen naar uit om een halve dag in de lucht te hangen. Meteen na het opstijgen stelde het cabinepersoneel de uitgebreide menukaart voor met een keuze tussen een Japanse en een Europese kaart. Bij de heenvlucht opteerde ik voor het Japanse menu met een mooie selectie aan het beste wat de oosterse keuken te bieden heeft. De kwaliteit van de drie gangen die werden geserveerd was ronduit schitterend en alles wat je van Business klasse mag verwachten. Ook de nacht verliep comfortabel en ik ben er zelfs in geslaagd een vijftal uur te slapen, wat weinig evident is voor een passagier met vliegangst. Ook het entertainment aan boord voldoet aan een hoge kwaliteit met een uitgebreide selectie aan films, muziek en games. Ook de terugreis aan boord van hetzelfde vliegtuig op 26 januari was uitzonderlijk. Alleen jammer dat er op de luchthaven van Zaventem (opnieuw) een staking was uitgebroken onder het bagagepersoneel van Aviapartner waardoor ik mijn koffers niet meteen kon meenemen naar huis. Ook hier stond ANA opnieuw garant voor een uitstekende dienstverlening en stond zij de klanten met een hele portie geduld bij. Mijn complimenten voor de jongeman die namens ANA de passagiers heeft geholpen! Kortom: zeker een aanrader!

3 december 2017 beoordeeld

geen verschil met alle andere bekende maatschappijen. Voldoende aandacht , vriendelijkheid, gelijkwaardige kwaliteit van het eten en gelijkaardig comfort.

12 november 2017 beoordeeld

De vlucht vanaf Seoul naar Tokyo is maar iets meer dan een uur en ik had dan ook niet meer verwacht dan een sandwich. Maar er werd een goede maaltijd geserveerd met voldoende te drinken. De service was erg goed en het personeel super vriendelijk. ANA is echt een aanrader om mee te vliegen.

19 oktober 2017 beoordeeld

vlucht dreigen te missen door typhoon - omschakeling naar andere vlucht met een service om U tegen te zeggen - In moeilijkheden leer je pas wat service is - dikke pluim voor de contactpersoon belgië van ANA

31 augustus 2017 beoordeeld

Goede rustige vlucht met leuk personeel. Het eten is zeker aan te raden. Ik zag dat het personeel zeer vriendelijk is tegenover kinderen en hun ouders. Iedereen wordt geholpen.