“zeer ruim”
Beoordeling van American Airlines

1 februari 2018 beoordeeld

Het begon allemaal nogal gaotisch op lax wij werden van het kastje naar de muur gestuurd eerst daar opstellen dan weer daar dit was geen A.A. personeel maar wel bij de incheck gate van A.A.onze zoon liep op krukken toen wij dat aangaven dat het niet prettig was voor hem bij A.A. werdt er snel wat geregeld en konden wij zonder problemen inchecken.
De vlucht naar Honolulu was prima zeer veel been ruimte en redlijke verzorging al met al een voldoende.

24 januari 2018 beoordeeld

Op de luchthaven van Miami wens ik in te checken voor mijn vlucht naar Antigua. De automatische toestellen weigeren en sommeren mij de hulp van "assistants" in te roepen, die uiteraard nergens te bekennen zijn. De check-in klerk verklaart waarom ik niet kan inchecken : ik heb geen retourvlucht geboekt. Al mijn argumentatie dat ik van plan ben een rondreis in de Caraïben te doen en geen idee heb vanwaar, en wanneer, ik terug naar Miami vlieg (of vaar), en zeker niet vanuit Antigua, zijn tevergeefs. Ik ben verplicht een retour-ticket te kopen Antigua-Miami, zoniet verlies ik ook deze heenreis. Het ticket kost 588 $, plus 45 $ omdat ik het op de luchthaven zelf koop. Ik vraag iemand van de administratie te spreken maar die is er niet, moet bellen naar hoofdkantoor. Ondertussen wordt mij fijntjes gemeld dat ik beter opschiet want anders mijn vlucht mis. Pas als ik betaald heb voor een ticket dat ik niet wil, zegt iemand mij terloops dat ik terugbetaling kan vragen, echter binnen de 24 uur. Dit gebeurt uiteindelijk ook, maar men "vergeet" uiteraard de 45 $ taks voor aanschaf op de luchthaven.

19 januari 2018 beoordeeld

Omdat we vanaf Miami ( na een cruise ) naar Curacao moesten vliegen was er maar 1 mogelijkheid t.w. American Airlines. Het inchecken op Miami Intl. Airport was een chaos, de incheckhal was vol en het inchecken gaat voor 90% selfservice terminals. Als je dan een foutmelding krijgt moet je aansluiten bij de slechts weinige echte incheck balies.
Hulp bij de selfservice terminals is er nauwelijks, zorg dus dat je op tijd bent want inchecken hier kan lang duren. Omdat wij een foutmelding kregen op de selfservice terminal ,die niet op te lossen was , naar een incheckbalie wat uiteindelijk goed verliep.

17 januari 2018 beoordeeld

Door een vertraging mist mijn nichtje van 16 in Philadelphia haar aansluiting naar LA. Daar krijgt ze nog een kamer, maar het hotel wil haar niet, vindt haar te jong. Heeft nog wel e.o.a. kamertje gehad. In LA moet ze weer 12 uur wachten en men wil niets voor haar doen. Gewoon pech, ga maar wat rondlopen. Een meisje van 16!! Schande. In totaal 24 uur vertraging. Haar moeder in Nieuw-Zeeland heeft gezegd dat ze bij de balie moet blijven en zich niet moet laten afschepen.

3 januari 2018 beoordeeld

De advertentie met de beste airline van 2017 snappen we niet!

De terugvlucht hadden we een vliegtuig wat nog totaal gemorderniseerd moest worden. Wat hadden we niet:
- geen beeldschermen in rugleuning
- de beeldschermen die (om de 3 tot 6 mtr) aan het plafond hingen, waren de eerste 4 uur buiten werking (gevolg bij de start hadden we vertraging omdat personeel nu zelf de safety instructies moest uitvoeren - ieder steward/ stewardess met een chagrijnig gezicht!
- okay geen beeldscherm, dan maar een lampje aan doen voor het boek! Deed het lampje het niet --> de gehele avond/ nachtvlucht ! Voor de gehele cabine!
- na vier uur eindelijk een film Pirates of the Cariben deel 1 !!! En ja 45 min voor de landing krijgen we een gedeelte van de nieuwste Pirates of the Cariben te zien!
- op een voorgaande binnenlandse vlucht kon wel de verwarming aan in het toestel, hier niet --> het leek wel een vriescel!

Een pluspunt het eten was goed.