“Voor het eerst met AA”
Beoordeling van American Airlines

19 januari 2018 beoordeeld

Omdat we vanaf Miami ( na een cruise ) naar Curacao moesten vliegen was er maar 1 mogelijkheid t.w. American Airlines. Het inchecken op Miami Intl. Airport was een chaos, de incheckhal was vol en het inchecken gaat voor 90% selfservice terminals. Als je dan een foutmelding krijgt moet je aansluiten bij de slechts weinige echte incheck balies.
Hulp bij de selfservice terminals is er nauwelijks, zorg dus dat je op tijd bent want inchecken hier kan lang duren. Omdat wij een foutmelding kregen op de selfservice terminal ,die niet op te lossen was , naar een incheckbalie wat uiteindelijk goed verliep.

17 januari 2018 beoordeeld

Door een vertraging mist mijn nichtje van 16 in Philadelphia haar aansluiting naar LA. Daar krijgt ze nog een kamer, maar het hotel wil haar niet, vindt haar te jong. Heeft nog wel e.o.a. kamertje gehad. In LA moet ze weer 12 uur wachten en men wil niets voor haar doen. Gewoon pech, ga maar wat rondlopen. Een meisje van 16!! Schande. In totaal 24 uur vertraging. Haar moeder in Nieuw-Zeeland heeft gezegd dat ze bij de balie moet blijven en zich niet moet laten afschepen.

3 januari 2018 beoordeeld

De advertentie met de beste airline van 2017 snappen we niet!

De terugvlucht hadden we een vliegtuig wat nog totaal gemorderniseerd moest worden. Wat hadden we niet:
- geen beeldschermen in rugleuning
- de beeldschermen die (om de 3 tot 6 mtr) aan het plafond hingen, waren de eerste 4 uur buiten werking (gevolg bij de start hadden we vertraging omdat personeel nu zelf de safety instructies moest uitvoeren - ieder steward/ stewardess met een chagrijnig gezicht!
- okay geen beeldscherm, dan maar een lampje aan doen voor het boek! Deed het lampje het niet --> de gehele avond/ nachtvlucht ! Voor de gehele cabine!
- na vier uur eindelijk een film Pirates of the Cariben deel 1 !!! En ja 45 min voor de landing krijgen we een gedeelte van de nieuwste Pirates of the Cariben te zien!
- op een voorgaande binnenlandse vlucht kon wel de verwarming aan in het toestel, hier niet --> het leek wel een vriescel!

Een pluspunt het eten was goed.

7 december 2017 beoordeeld

Ter wille van de bloedsdoorloop in onze oude onderbenen, vlogen we via Miami naar
zuidelijk Amerika. De Business Class van American Airlines is beduidend groter dan
van KLM etc en daardoor/-mee; aanzienlijk goedkoper! In kleine 'hokjes' kun je languit
liggen! Nadeel van vliegen via Miami, is dat je een visum nodig hebt voor de USA &
in- en uit de V.S moet checken -dus door Immigratie moet, waar lange rijen voor staan te wachten. Met de aanvraag van een rolstoel, kom je naar een speciale (niet drukke) ambtenaar zonder wachtrij.

6 december 2017 beoordeeld

Best goed. Goede zitplaatsen, alleen veel luchthavens moeten aandoen om in Las Vegas te komen.
Van Amsterdam via Dallas - overstap
Terug Las Vegas - Phoenix - Cancun (Mexico vakantie)
Cancun - Philadelphia eerst later werd het Dallas - Amsterdam