Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“slechte service zeer slecht bij behulpzaam bij vertraging”
Beoordeling van American Airlines


5 oktober 2017 beoordeeld

zeer slecht i v m vertaging weinig behulpzaamheid al met al 8 uur vertraging veel correspondentie als coulance 2 tickets a de som van 200 dollar uitsluitend te besteden bij AA
nooit meer met AA

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank Ton d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (40.184)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

31 - 35 van 40.184 beoordelingen

2 oktober 2017 beoordeeld

Dat hadden we niet verwacht, geen eigen inflight entertainment systeem. Er wordt op kleine schermen aan het plafond films vertoond. Hun keuze, niet de jouwe. En dat op een non stop vlucht van 11 uur.
Catering en de rest: goed.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Ann B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 oktober 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, lekkere stoelen en goede service.
het was een korte vlucht maar wel erg relaxed en fijn om zo je vakantie te beginnen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Sharon Q
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 september 2017 beoordeeld

Zowel op de heenvlucht als de terugvlucht hadden we bijzonder slechte ervaringen met American Airlines. Een korte samenvatting:
- op zowel de heenweg als de terugweg zaten we in volkomen verouderde toestellen en had je alleen een aantal gedeelde tv's en geen eigen entertainment system
- bij aankomst bleken onze koffers naar een andere bestemming gestuurd. Uiteindelijk ontvingen we onze bagage pas op de 3e dag in het land van bestemming
- Op de terugweg werd ons bij het inchecken niet verteld dat er 5 uur vertraging was en dat er toen al bekend was dat we onze aansluitende vlucht zouden missen.
Vervolgens werden we overgeboekt op een vlucht van KLM zonder te checken of hier nog wel plek was. Na 12 uur wachten op de luchthaven bleek dat ook deze vlucht overboekt was.
Hierna overgeboekt naar Dallas met een extra overnachting. Dit wel in een ranzig hotel dat we nooit zelf geboekt zouden hebben.
Uiteindelijk 24 uur later dan gepland in Nederland aangekomen.
Tussentijds veel medewerkers van AA gesproken die ons vrijwel allemaal van de regen in de drup hebben geholpen.
Uiteindelijk hebben we nog een mail of 6-7 moeten versturen voordat we de toezegging kregen dat onze aankopen ivm het te laat aankomen van onze bagage vergoed kregen. Hierbij ging het alleen om schone shirts, ondergoed en sokken.
Kan dan ook niets positiefs zeggen over AA en wij vliegen in ieder geval nooit meer met ze

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Gert-Jan v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 september 2017 beoordeeld

Wij hadden niet extra betaald voor beenruimte, maar we hadden meer dan genoeg beenruimte om onze benen volledig te kunnen strekken. Het eten was prima en we kregen ook nog vanille ijs! De schermpjes reageerden erg traag, maar er was voldoende entertainment.

Op een andere vlucht (naar Vegas) was het aanzienlijk minder, het was een oud toestel, er was geen werkend entertainment. Wel was de service prima en kwamen ze vaak genoeg langs met wat drinken.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Joost7
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.