“Nooit weer!”
Beoordeling van American Airlines

22 september 2017 beoordeeld

Zowel op de heenvlucht als de terugvlucht hadden we bijzonder slechte ervaringen met American Airlines. Een korte samenvatting:
- op zowel de heenweg als de terugweg zaten we in volkomen verouderde toestellen en had je alleen een aantal gedeelde tv's en geen eigen entertainment system
- bij aankomst bleken onze koffers naar een andere bestemming gestuurd. Uiteindelijk ontvingen we onze bagage pas op de 3e dag in het land van bestemming
- Op de terugweg werd ons bij het inchecken niet verteld dat er 5 uur vertraging was en dat er toen al bekend was dat we onze aansluitende vlucht zouden missen.
Vervolgens werden we overgeboekt op een vlucht van KLM zonder te checken of hier nog wel plek was. Na 12 uur wachten op de luchthaven bleek dat ook deze vlucht overboekt was.
Hierna overgeboekt naar Dallas met een extra overnachting. Dit wel in een ranzig hotel dat we nooit zelf geboekt zouden hebben.
Uiteindelijk 24 uur later dan gepland in Nederland aangekomen.
Tussentijds veel medewerkers van AA gesproken die ons vrijwel allemaal van de regen in de drup hebben geholpen.
Uiteindelijk hebben we nog een mail of 6-7 moeten versturen voordat we de toezegging kregen dat onze aankopen ivm het te laat aankomen van onze bagage vergoed kregen. Hierbij ging het alleen om schone shirts, ondergoed en sokken.
Kan dan ook niets positiefs zeggen over AA en wij vliegen in ieder geval nooit meer met ze

20 september 2017 beoordeeld

Wij hadden niet extra betaald voor beenruimte, maar we hadden meer dan genoeg beenruimte om onze benen volledig te kunnen strekken. Het eten was prima en we kregen ook nog vanille ijs! De schermpjes reageerden erg traag, maar er was voldoende entertainment.

Op een andere vlucht (naar Vegas) was het aanzienlijk minder, het was een oud toestel, er was geen werkend entertainment. Wel was de service prima en kwamen ze vaak genoeg langs met wat drinken.

14 september 2017 beoordeeld

Vlucht vertrok op tijd. Op tijd de snacks en lunch en primaon board entertainment. Je hoefde je geen moment te vervelen. De terug vlucht daarentegen was een verouderde 757 met nog van die schermen in het gangpad. Tja dat was even een tegenvaller.

14 september 2017 beoordeeld

lange wacht tijd bij incheckenn, Stoel is redelijk .het minst beviel mij dat er telkens tegen je aan wordt gelopen als je aan het gangpad zit terwijl je toch niet buiten boord hangt

13 september 2017 beoordeeld

We vlogen in een heel oud vliegtuig, zonder beeldschermen voor entertainment. De stoelen konden niet naar achteren, waardoor slapen ook niet lukte. 7 uur lang vliegen, zonder iets te doen. er werd een film gedraaid op 1 scherm, maar daarvan deed het geluid het niet en werd halverwege gestopt omdat het niet meer werkte. Eten was slecht, service heel slecht! Ook kun je je stoelen niet standaard naast elkaar reserveren, moet je voor betalen. Je verwacht luxe voor de prijs die je betaald en voor het merk American Airlines, maar ik zal het niemand aanraden.