“Prima service, voldoende beenruimte”
Beoordeling van American Airlines

4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden niet extra betaald voor beenruimte, maar we hadden meer dan genoeg beenruimte om onze benen volledig te kunnen strekken. Het eten was prima en we kregen ook nog vanille ijs! De schermpjes reageerden erg traag, maar er was voldoende entertainment.

Op een andere vlucht (naar Vegas) was het aanzienlijk minder, het was een oud toestel, er was geen werkend entertainment. Wel was de service prima en kwamen ze vaak genoeg langs met wat drinken.

Schrijf een beoordeling

14 september 2017 beoordeeld

Vlucht vertrok op tijd. Op tijd de snacks en lunch en primaon board entertainment. Je hoefde je geen moment te vervelen. De terug vlucht daarentegen was een verouderde 757 met nog van die schermen in het gangpad. Tja dat was even een tegenvaller.

14 september 2017 beoordeeld

lange wacht tijd bij incheckenn, Stoel is redelijk .het minst beviel mij dat er telkens tegen je aan wordt gelopen als je aan het gangpad zit terwijl je toch niet buiten boord hangt

13 september 2017 beoordeeld

We vlogen in een heel oud vliegtuig, zonder beeldschermen voor entertainment. De stoelen konden niet naar achteren, waardoor slapen ook niet lukte. 7 uur lang vliegen, zonder iets te doen. er werd een film gedraaid op 1 scherm, maar daarvan deed het geluid het niet en werd halverwege gestopt omdat het niet meer werkte. Eten was slecht, service heel slecht! Ook kun je je stoelen niet standaard naast elkaar reserveren, moet je voor betalen. Je verwacht luxe voor de prijs die je betaald en voor het merk American Airlines, maar ik zal het niemand aanraden.

10 september 2017 beoordeeld

Het toestel is optijd vertrokken, altijd wel fijn. De stoelen waren comfortabel en de entertainment aan boord was up to date met de nieuwste films en ruim keuze. Het eten niet echt lekker maar is slechter dan bij andere luchtvaartmaatschappijen.