“Slechte info”
Beoordeling van American Airlines

4 weken geleden beoordeeld

Tsonge: 2:00 uur te laat vertrekken vanaf Schiphol en geen enkele mededeling over het waarom. En dan krijg je te horen dat als ze vertrekklaar zijn dat ze een nieuwe tijdsslot moeten aanvragen. Weer 15minuten vertraging. En dan nog een tussenstop wegens brandstof gebrek. Een zeer slechte planning dus en ook de aansluiting gemist. We mochten wel een hotelkamer in en kregen $ 12 voor vergoeding van maaltijden. Daar konden we in het hotel net een bordje soep voor kopen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor American Airlines
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 weken geleden beoordeeld

Vanuit Orlando zouden wij vliegen naar Philadelphia, na 1,5 uur in het toestel te hebben gezeten moesten we terug naar de gate ivm slecht weer in Philadelphia, na een uur mochten we weer boarden, nu was er wederom een vertraging ivm slecht weer in Orlando, toen wij eindelijk mochten vertrekken, en in de rij stonden om op te stijgen, wederom terug naar de gate ivm een defect aan het APU systeem, uiteindelijk na 6uur vertraging vertrokken, personeel was niet begaan en niets te drinken gekregen ook niet na het div keren te hebben aangekaart.Na 3 uur gingen ze rond met een koffiekoekje.
Aangekomen op Philiadelphia begon de ellende pas echt, onze aansluiting naar Amsterdam hebben we gemist en bij de customerdesk stond een enorme rij, waar we na 3 uur eindelijk aan de beurt waren.Alle hotels in de buurt waren vol en AA kon ons ook geen voucher meer overhandigen omdat de hotels die zij in het assortiment hebben toch ook vol zaten.De dames bij de customerdesk waren ongeinteresseerd en namen te pas en te onpas pauze.Uiteindelijk hebben we zelf een hotel gevonden, waar wij midden in de nacht aankwamen.De volgende avond vlogen we terug naar Amsterdam met een boeing 757 ,niet te geloven zo'n lange vlucht met zo'n klein toestel. Personeel had er geen zin, eten werd klaar gemaakt en voordat je het op had werd het al weer opgehaald.De lichten gingen uit en het personeel ging slapen en lezen achter in het toestel, en als je iets wilde drinken, nou nou voorruit dan maar.De volgende ochtend werd het ontbijt geserveerd en ook weer razend snel opgehaald, door slaperig ogend en onvriendelijk personeel.Bij thuiskomst hebben wij dit avontuur aangekaart bij AA, daar hebben wij na veel mailverkeer te horen gekregen, dat er niets aan ons werd vergoed, dus ook niet de gemaakte hotel kosten, terwijl de passagiers die voor ons waren een voucher hadden gekregen voor een hotel.Uiteindelijk hebben ze ons afgescheept met miles, die we kunnen gebruiken als je met AA wil vliegen.Uiteraard navraag gedaan bij Tix waar wij onze tickets hebben geboekt, die vonden het schandalig en geen stijl, maar daadwerkelijk iets voor ons betekenen, ho maar. Kortom TIX is niks en American Airlines SCHAAM JE DIEP!!!!!!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou het niet weer boeken. Wij eten vegetarisch. Het ontbijt bestond voor ons uit 1 bakje yoghurt terwijl het gewone ontbijt ook vegetarisch was en veel meer bevatte. Verder was hert toestel oud en hadden we geen schermpjes in de stoel. Het personeel was niet vriendelijk. Later vlogen we van ballad door naar Bogotá, een veel kortere vlucht. Daar was het beter op al deze vlakken, normaal eten, normale schermpjes en aardig personeel. En dat terwijl dit een veel kortere vlucht was. Ik vind dit een rare afweging

12 augustus 2017 beoordeeld

Oud vliegtuig (Boeing 757), weinig beenruimte. Niet veel meer dan in een chartervliegtuig van een low-budgetmaatschappij. Geen eigen scherm, maar een scherm in het middenpad. We hadden gereserveerde plaatsen, omdat we als gezin bij elkaar wilden zitten. Mijn schoondochter kreeg echter een buurvrouw die niet in haar stoel paste en dus een deel van mijn schoondochter's stoel in beslag nam (volgens de regels van AA had zij een tweede stoel moeten reserveren). Stewardess loste dit op door mijn schoondochter elders in het vliegtuig te plaatsen, niet meer bij de familie dus. De te dikke buurvrouw kreeg toen gratis een extra stoel tot haar beschikking. Geklaagd bij customers service, die onmiddellijk toegaven dat dit niet de juiste beslissing was. Dit willen ze af doen met een voucher van $25, verder geen discussie mogelijk.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke customer service! Had een vraag per mail gesteld waarop bleek dat deze bij de verkeerde afdeling terecht was gekomen. Ipv deze door te zetten kreeg ik antwoord dat ik een andere afdeling moest hebben 'punt'. Totaal niet behulpzaam! En op de heenweg hadden we een vliegtuig wat maximaal voor paar uur vliegen was zonder entertainment of iets... ik had meer verwacht! Nooit meer AA!