“Proma”
Beoordeling van Alitalia

9 december 2019 beoordeeld

Op tijd vertrokken in Brussel, zitplaatsen naast elkaar zonder te vragen,
Wel onverwacht geen handbage mogen meenemen in vliegtuig, blijkbaar is er geen plaats voorzien in vliegtuig wanneer iedereen handbage meeneemt ipv koffers,
Dus nog snel ons eten en lectuur uit handbage moeten nemen , ik denk dat passagiers die echt op hun strepen staan hun handbage wel mogen meenemen, misschien toch beter communiceren? Gratis drankje en een zakje met koekjes voor alle passagiers, vlot uitstappen en afhalen bagage,

9 december 2019 beoordeeld

Het was tijdens de gehele vlucht van 10 uur heel koud in het vliegtuig. Het eten (pasta) was ronduit vies te noemen. En de crew? Vrij routineus, misschien zelfs ongeïnteresseerd te noemen. Het was een wat oudere crew. Ze hadden niet echt veel plezier meer in hun werk, zo leek het.

Datum van reis: december 2019
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Minimale maaltijdvoorziening. Ontbijt alleen chocoladebroodje is geen ontbijt. Weinig entertainment als movies. Vriendelijke stewards maar zo leken er weinig zin in te hebben. Belangrijkst is natuurlijk wel een veilige vlucht.

4 december 2019 beoordeeld

Prima vlucht en lekker veel beenruimte. Gratis koffie en thee. Stewardessen mogen van mij blijer kijken maar ja, soms lukt dat gewoon niet.

20 november 2019 beoordeeld

Heen ruime plaatsen voorin, terug zeer krappe plaatsen zoals we die kennen bij de prijsvechters. Op zich niks nieuws. Jammer genoeg geen toezicht op handbagage. Sommige asociale passagiers proppen van alles in de lockers en wij (die ons aan de maten en gewichten hielden) moesten onze bagage als ruimbagage inleveren, waardoor weer extra oponthoud bij aankomst. Het zou fijn zijn als de eigen voorwaarden zouden worden nageleefd.

Datum van reis: oktober 2019