“Gewoon onvoldoende”
Beoordeling van Alitalia

9 december 2019 beoordeeld

Het was tijdens de gehele vlucht van 10 uur heel koud in het vliegtuig. Het eten (pasta) was ronduit vies te noemen. En de crew? Vrij routineus, misschien zelfs ongeïnteresseerd te noemen. Het was een wat oudere crew. Ze hadden niet echt veel plezier meer in hun werk, zo leek het.

Datum van reis: december 2019

9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Minimale maaltijdvoorziening. Ontbijt alleen chocoladebroodje is geen ontbijt. Weinig entertainment als movies. Vriendelijke stewards maar zo leken er weinig zin in te hebben. Belangrijkst is natuurlijk wel een veilige vlucht.

4 december 2019 beoordeeld

Prima vlucht en lekker veel beenruimte. Gratis koffie en thee. Stewardessen mogen van mij blijer kijken maar ja, soms lukt dat gewoon niet.

20 november 2019 beoordeeld

Heen ruime plaatsen voorin, terug zeer krappe plaatsen zoals we die kennen bij de prijsvechters. Op zich niks nieuws. Jammer genoeg geen toezicht op handbagage. Sommige asociale passagiers proppen van alles in de lockers en wij (die ons aan de maten en gewichten hielden) moesten onze bagage als ruimbagage inleveren, waardoor weer extra oponthoud bij aankomst. Het zou fijn zijn als de eigen voorwaarden zouden worden nageleefd.

Datum van reis: oktober 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja wat moet je over vliegen vertellen. Krap vliegtuig, gedateerd, maar het bleef wel in de lucht constateer ik achteraf.
Korte vlucht maar wel inclusief een frisje en een uiterst klein zakje zoutjes.