“goede vluchten”
Beoordeling van Alitalia

13 januari 2018 beoordeeld

goede vlucht met Alitalia.
eerst vanaf Amsterdam met de AZ 0107 naar Rome en daar overstappen op de AZ1799 naar Palermo. Beide vluchten gingen op tijd, wat heel prettig was. Beide keren kregen we een drankje aan boord. Het cabinepersoneel is vriendelijk.
Goede piloot, de luchthaven van palermo ligt heel dicht langs de zee.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

6 januari 2018 beoordeeld

Voor een korte vlucht was het redelijk van kwaliteit, Alitalia geeft niet echt meerwaarde op de vlucht. De service was minimaal

6 januari 2018 beoordeeld

Beenruimte is zeer slecht onder de stoel voor je zit ook nog een box voor de entertainment. Het eten valt erg tegen. Geen aanrader voor lange vluchten

6 januari 2018 beoordeeld

Door een staking bij de bagageafhandeling in Buenos Aires vertrok het vliegtuig ruim 2 uurlater en misten wij onze aansluiting in Rome. De been ruimte op deze lange vlucht was bar slecht.

6 januari 2018 beoordeeld

Onze vlucht uit Buenos Aires was vertraagt door de bagage afhandeling. Doorboor misten wij onze aansluitende vlucht naar amsterdam. We moesten 5 uur wachten in Rome.