Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vliegen kunnen ze best, problemen die ze zelfs veroorzaakt hebben NIET”
Beoordeling van Airlink


31 mei 2018 beoordeeld

Bagage was afgeladen, op gezag van de gezagsvoerder. Dat kan gebeuren, maar maak het probleem dan niet groter dan het al is. Het ontbreken van bagage is nou eenmaal niet leuk. Van te voren hierover informeren, en dus maatregelen kunnen nemen, is bijvoorbeeld dan een optie. Een minimale vereiste is complete en goede informatie over hoe de nacht en dag door te komen zonder bagage. Een overlevingspakket is een optie, een voucher om de ergste pijn weg te nemen werkt al beter, maar doe vooral niet moeilijk bij een claim. Maak dat zo makkelijk mogelijk en wees ruimhartig. Van al deze opties heeft Airlink nog nooit gehoord en wil daar ook bij aandringen niet aan mee werken. Een rondweg teleurstellende ervaring!

Datum van reis: mei 2018
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
Bedank Hugo v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (253)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

3 - 7 van 253 beoordelingen

Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
9 juli 2017 beoordeeld

Datum van reis: juli 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van reis: juli 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juli 2017 beoordeeld

Datum van reis: juni 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juni 2017 beoordeeld

Datum van reis: juni 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.