“Air Transat geen fijne maatschappij”
Beoordeling van Air Transat

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereisd met partner en dochter van 15 maanden. Scheelde financieel een hoop met KLM, vandaar de keuze. Wat fijn was, was dat ze proberen om een stoel vrij te houden voor je kleintje. Verder heb ik niet hele goede ervaringen met Air Transat: op zowel heen als terugvlucht een vertraging van een uur, onvriendelijk personeel (heel betuttelend) en summier eten. Ook moesten we ons meisje in een soort houdgreep houden bij stijgen en landen. We werden tijdens het taxiën al op de schouders getikt dat we dat moesten doen. Probeer dat maar eens zo lang met een nieuwsgierig kleintje. Ik vind het geen fijne maatschappij. Verschil met KLM in euro's is het wel waard om, zeker met een kleintje, voor KLM te kiezen.

Datum van reis: mei 2018

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede vlucht gehad met Air Transat, een Canadese maatschappij. Vriendelijk personeel, genoeg eten en drinken aan boord gekregen (option plus) zeer goede prijs/kwaliteit verhouding ik heb € 386,- betaald voor mijn ticket dit is inclusief handbagage (10 kilo), ruimbagage (23 kilo) en maaltijd. Voor € 12,- extra kun je een stoel uitkiezen. Ik vloog altijd met KLM naar Montreal maar dit jaar lag de ticketprijs zo hoog dat ik besloot van maatschappij te wisselen. Een goede keuze zo kan ik dit jaar nog eens gaan :)

Datum van reis: mei 2018
21 mei 2018 beoordeeld

Lage kwaliteit, weinig zitruimte...vooral als je een Window-seat hebt. De stoelen staan zo dicht bij het venster dat iemand met een normale lichaamsgrootte niet 'normaal' rechtop kan zitten. Als je extra beenruimte bestelt, wordt die ingenomen door mensen die aanschuiven om naar het toilet te gaan...

Datum van reis: september 2017
    • Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
13 maart 2018 beoordeeld

We boekten Economy Plus en dat is perfect
Direct achter de business Class met extra beenruimte en niemand voor je
Extra verzorgingspakket mbt zitpositie, deken, oordoppen eten en drinken en de goede verzorging

Datum van reis: mei 2017
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne reis gehad met Air Transat. Fijne stoelen met meer dan voldoende beenruimte. Een uitgebreid entertainment systeem en vriendelijk en behulpzaam personeel.
De maaltijden en dranken die aan boord verstrekt worden zijn ook prima en ruim voldoende. Je kan en mag altijd om extra eten of drinken vragen mocht je geen voldoende hebben.

Datum van reis: juni 2017