“Niet wat ik verwachtte”
Beoordeling van Air New Zealand

13 december 2017 beoordeeld

Het vliegtuig was niet echt schoon, je kon duidelijk zien dat er hier en daar niet op de schoonmaak wordt gelet. Bij de airco openingen boven in de cabine/zijkant zat een donker uitlaatspoor net alsof de airco al maanden niet was gereinigd. Tot overmaat van ramp kreeg ik condens druppels van diezelfde airco in mijn nek, na ongeveer 15 minuten en eenmaal in mid air was dit over. En de vreselijk chaotische instap in Singapore.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de vlucht voorzien van drinken en zeer vriendelijk personeel. Vlucht is op tijd vertrokken en geen problemen onderweg.

6 december 2017 beoordeeld

De eerste keer naar NZ, en de 2e vlucht werd uitgevoerd door Air New Zealand met de 787. Smallere zitplaatsen dan bij de 777, maar het cabine personeel maakte wel dat ik een hele fijne vliegervaring heb gehad. Vertrek en aankomst netjes volgens schema, eten was prima, en altijd de ruimte om via je tv-scherm een extraatje te bestellen.
De flight-safety filmpjes van Air New Zealand zijn trouwens erg leuk!

27 juni 2017 beoordeeld

Een binnenlandse vlucht, vriendelijk personeel. Het was niet druk in het vliegtuig, dus was er voldoende tijd voor een praatje en informatie uitwisseling. Een warm welkom!

15 april 2017 beoordeeld

Van begin tot einde een zeer goede service. Alles verliep op tijd en geen enkele vraag was teveel. Het eten was lekker.