Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ongeintreseerd in clienten”
Beoordeling van Air France


20 januari 2018 beoordeeld

alles op schiphol oke, liep alles voorspoedig.maar eenmaal in het vliegtuig van air france,
onvriendelijke behandeling,heel slecht engels gesproken,haast niet te verstaan.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank damasa05
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (19.731)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

29 - 33 van 19.731 beoordelingen

20 januari 2018 beoordeeld

In aansluiting op mijn teleurstellende vlieg ervaring met Air France /Klm met Aeroflot partner naar Bangkok, via Moskou op 7/1, vlogen wij ( 4 vrienden op 19/1-2018 terug naar Amsterdam in een NIEUWE Aeroflot 737 Boeiing, in volledige business class uitvoering. Zeer persoonlijke, vriendelijke, professionele bediening, modernste business Europe uitvoering en zeer goed en smakelijk eten met mooie drank keuze. Wat een aangenaam verschil in kwaliteit/prijs verhouding in het voordeel van de reiziger
In ons vriendenteam is de stemming compleet on, eerst huiverig voor Aeroflot nu groot voorstanders voor komen reizen. Absolute aan lader voor reiziger met wat extra overstap tijd. De business club room in Moscow, ruim, ouderwets, maar goed voorzien om de transit tijd door te komen.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bertus d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse korte vluchten met Air France gedaan. Weinig beenruimte. Gemiddelde service. Niets bijzonders, je bent gewoon een van de vele passagiers.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank DeJongDH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 januari 2018 beoordeeld

Als parter van Aeroflot vliegen wij op 7/1-"18 om 11.50 Via Moscow naar Bangkok.
Het gehele vliegtuig in Economy uitvoering, zonder entertainment programma, met een middenstoel vrij ( ter compensatie voor business class vliegen) Vertrek en aankomst op tijd. Zeer vriendelijke en attente crew aan boord. De maaltijd goede smaak, maar vooral de dranken-service en matige wijn-aanbiedingen met lang wachten en rekken, typische zuinig KLM, vandaar dat wij met andere maatschappijen de long hauls vliegen. Ik adviseer het Air France/Klm management eens met Aeroflot te vliegen en het verschil in de zeer persoonlijke en kwaliteitsgerichte product van con-collega Aeroflot te ervaren en ook nog eens tegen een veel aantrekkelijker tarief en het product onmiddellijk aan te passen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bertus d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 januari 2018 beoordeeld

ik heb wel goed geslapen op een nachtvlucht. Tip: neem een masker mee om je ogen tebedekken. Dit slaapt beter. Het personeel sprak gebrekkig engels. Ook de piloot was niet te volgen in het engels. De films waren grotendeels ook in het Frans!. De vlucht was wel mooi op tijd en ook goed gevlogen!

Bedank ingedeklerk2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.