Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Standaard vliegmaatschappij”
Beoordeling van Air France


17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse korte vluchten met Air France gedaan. Weinig beenruimte. Gemiddelde service. Niets bijzonders, je bent gewoon een van de vele passagiers.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank DeJongDH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (17.050)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

14 - 18 van 17.050 beoordelingen

12 januari 2018 beoordeeld

Als parter van Aeroflot vliegen wij op 7/1-"18 om 11.50 Via Moscow naar Bangkok.
Het gehele vliegtuig in Economy uitvoering, zonder entertainment programma, met een middenstoel vrij ( ter compensatie voor business class vliegen) Vertrek en aankomst op tijd. Zeer vriendelijke en attente crew aan boord. De maaltijd goede smaak, maar vooral de dranken-service en matige wijn-aanbiedingen met lang wachten en rekken, typische zuinig KLM, vandaar dat wij met andere maatschappijen de long hauls vliegen. Ik adviseer het Air France/Klm management eens met Aeroflot te vliegen en het verschil in de zeer persoonlijke en kwaliteitsgerichte product van con-collega Aeroflot te ervaren en ook nog eens tegen een veel aantrekkelijker tarief en het product onmiddellijk aan te passen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bertus d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 januari 2018 beoordeeld

ik heb wel goed geslapen op een nachtvlucht. Tip: neem een masker mee om je ogen tebedekken. Dit slaapt beter. Het personeel sprak gebrekkig engels. Ook de piloot was niet te volgen in het engels. De films waren grotendeels ook in het Frans!. De vlucht was wel mooi op tijd en ook goed gevlogen!

Bedank ingedeklerk2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 december 2017 beoordeeld

Ik was nog nooit eerder met 'n Airbus 380 gevlogen. Dat was 'n leuke ervaring. Het personeel op de luchthaven als aan boord is zeer vriendelijk. Alleen mogen de meesten 'n cursus Engels krijgen. Ze spreken zeer slecht Engels. Het eten en de service aan boord waren goed. Er was de hele vlucht 'n open bar waar je niet alcoholische dranken kon krijgen. Wij hebben tijdens 't eten zelfs 'n glaasje champagne gekregen en dat in Economy. leuk toch.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Desirée S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 december 2017 beoordeeld

Eerste vertraging: van Düsseldorf naar Parijs CDG (AF1107): 1 uur. Gate voor aanvullende vlucht naar Kaapstad op CDG (AF864) was onjuist aangegeven. Waren mede daardoor op het nippertje nog net op tijd bij de juiste gate waar het vliegtuig naar Kaapstad zou vertrekken. Bij aankomst Kaapstad bleek 1 koffer in Parijs CDG te zijn achtergebleven. Na 1,5 dag werd de koffer alsnog afgeleverd bij het hotel. Terugvlucht: weer vertraging (AF871). Kwamen daardoor te laat aan voor aansluitende vlucht van Parijs naar Düsseldorf. Van Kaapstad naar Düsseldorf waren wij totaal 16 uur (!) onderweg. Verzorging onderweg (maaltijden/drinks) algemeen: kwalitatief onder de maat in vergelijking met andere airlines. Wij kunnen Air France dan ook niet aanbevelen.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Jan S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.