“Onaangenaam”
Beoordeling van Air France

10 december 2017 beoordeeld

Onze vlucht ging ongeveer 10 uur duren, maar op het vliegtuig werd ons vermeld dat er een tussenstop in marseille was gepland. Onze moed zakte in onze schoenen. Dit wil zeggen nog eens 3 uur erbij. Wetend dat we de plaatsen niet mochten kiezen of veranderen. We zaten in de middenrij, waar je geen kant op kom. Ikzelf zat met een persoon voor me, waarvan de stoel kapot was en niet helemaal recht kon. Het eten vond ik ook al niks, niet dat ik veel verwacht...maar een broodje die keihard is..bach. Omdat ik bijna geen plaats had, deed ik mijn tabletje met de resten zelf weg, maar daar reageerde de stewardess heel boos op, om haar frustratie uit te werken...kreeg ik geen koffie of thee. Precies kleuters.

7 december 2017 beoordeeld

Op tijd vertrokken vanuit Lomé, maar een tussenstop in Niger, met het gevolg dat we rond 2u s' nachts eten kregen... Vermits de landing om 5u30 in Parijs, erg weinig geslapen. Nachtvluchten zijn al niet comfortabel, maar met een tussenlanding er bovenop, is het allemaal nog erger.

6 december 2017 beoordeeld

De stoelen waren oud, service matig en eten en drinken vielen zwaar tegen vooral omdat we Business Class vlogen.
Dit was een aanfluiting.

6 december 2017 beoordeeld

Vlucht van Parijs naar Johannesburg verliep voorspoedig, het aanreizen vanuit Brussel met Thalys is inbegrepen, inchecken in Brussel is handig. Zetels met voldoende beenruimte. Aangenaam personeel en goede kwaliteit eten (voor wat betreft vluchten).

6 december 2017 beoordeeld

we zijn al 12x naar zuid Afrika gevlogen maar dit is de 2de maal dat we dit systeem van reizen doen , tgv naar parijs ,vliegen op johannesburg, binnenlandse vlucht op george .
vorige keer was alles perfect en dit mag gezegd worden!!!! nu hadden we 2 fietsen bij ( op voorhand geboekt)
je kan je baggage inchecken in brussel maar de fiets dat is blijkbaar iets te moeilijk (zijn mooi verpakt in fietstassen dus zie ik het verscil/probleem niet) , die mag je dan mee de trein opsleuren en "proberen" ergens te zetten dat hij niet in de weg staat . en bij de terugreis nog eens van't zelfde .
dus volgende keer terug op de oude manier !(alles afgeven in brussel en daar de vlieger op en niet meer met air france) de vlucht was verder ok !