“Inderdaad, France in the air”
Beoordeling van Air France

30 oktober 2017 beoordeeld

Beenruimte uitstekend, catering OK en de mogelijkheid een speciaal menu te bestellen maakt het af. Ook in economy is uitstekende champagne beschikbaar zonder meerprijs.

26 oktober 2017 beoordeeld

Dat viel tegen: eerst betalen voor een stoel die je bespreekt en bij t inchecken erachter komen dat alleen je partner een (andere) stoel heeft en jij niet!
Gelukkig konden we het geld terug claimen maar dus niet die stoelen die we wilden.
Entertainment alleen in t frans en ook zo ondertiteld.
Je merkt nergens aan dat t met KLM samen werkt.
Daarna krijg je in t frans een verzoekje om een beoordeling te geven......

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor de vlucht rond 11 uur in de ochtend omdat dat een lekkere rustige tijd is voor inchecken en controles in de meeste gevallen, iets langer wachten in Parijs maar dat is het waard als je in Amsterdam en Parijs de lange rijen mist. Lounges van klm/air france zijn goed, beenruimte tsja net als bij alle maatschappijen aan de krappe kant maar dat zal in de toekomst nog wel erger worden ben ik bang.
Tot grote verbazing ging alles snel goed en georganiseerd in Cotonou Benin, is heel erg verbeterd in vergelijking met een paar jaar geleden stond na ongeveer 10 minuten na verlaten vliegtuig buiten waar ook mijn taxi te vinden was en klaarstond

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nee liever niet meer ! Krappe stoelen /echt heel slecht engels en na 14 uur voor het ontbijt 1 broodje en een potje fruit prut....❤️klm af

2 oktober 2017 beoordeeld

Vlucht van 50 minuten, bemanning aan boord was vriendelijk en de service was goed. Lekkere verse croissant met drankje. Bemanning sprak gebrekkig engels iets wat bij een grote maatschappij zoals Air France eigenlijk niet zou mogen. CDG zelf vond ik een vreselijke luchthaven, stug personeel die ook weer gebrekkig engels spraken en een douanier die zeer onvriendelijk en stug tegen mij was.