“Zo slecht”
Beoordeling van Air France

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nee liever niet meer ! Krappe stoelen /echt heel slecht engels en na 14 uur voor het ontbijt 1 broodje en een potje fruit prut....❤️klm af

Schrijf een beoordeling

2 oktober 2017 beoordeeld

Vlucht van 50 minuten, bemanning aan boord was vriendelijk en de service was goed. Lekkere verse croissant met drankje. Bemanning sprak gebrekkig engels iets wat bij een grote maatschappij zoals Air France eigenlijk niet zou mogen. CDG zelf vond ik een vreselijke luchthaven, stug personeel die ook weer gebrekkig engels spraken en een douanier die zeer onvriendelijk en stug tegen mij was.

14 september 2017 beoordeeld

Een uur vertraging zodat we de aansluitende vlucht misten en gedwongen werden om in Parijs een nacht te blijven in een armetierig hotel.
De communicatie was bar slecht, personeel air france spreekt slecht of geen Engels. en je moet alles zelf maar uitzoeken, geen aanwijzingen zelf naar een balie zoeken van air france, die aan de andere kant van het vliegveld was, Zelden zo een puinhoop meegemaakt, komj je bij die balie krijg je wat vouchers in je hand gedrukt met de mededeling dat je de bleu bus moet zoeken om naar je hotel vervoerd te worden.

8 september 2017 beoordeeld

Check in was zeer rommelig en duurde eindeloos. Ook kreeg je van verschillende personeelsleden andere informatie. Zo mogelijk was het boarden nog rommeliger. De wachtrijen liepen door elkaar heen en tot overmaat van ramp ging een AF werknemer wat orde aanbrengen. Toen die de chaos nog meer had verhoogd, bedankte hij iedereen en vertrok.Vervolgens moesten we lange tijd wachten voor we konden opstijgen. Onduidelijk of AF hier verantwoordelijk voor was. Het resultaat was wel dat ik de aansluitende vlucht miste. Moest daardoor enkele uren doorbrengen op CDG. Een kop koffie met een broodje had ook wel op zijn plaats gevonden.
Aan boord vriendelijk personeel. Eten redelijk, entertainment beter mee gemaakt. Weinig aansprekende titels wb film. ook een slecht zichtbaar scherm.

2 september 2017 beoordeeld

CDG blijft voor mij altijd een lastige luchthaven maar eenmaal aan boord voel je je op je gemak. Gastronomie aan boord, zoals het Fransen betaamd, heerlijk eten en drinken. Prima vlucht, met fijne stoelen.