“Keurige business class”
Beoordeling van Air France

17 maart 2017 beoordeeld

Ik kan alleen maar zeggen dat het eten op deze vlucht helemaal geweldig was. Daarnaast waren de wijnen van een top niveau. Ook het toilettasje wat werd uitgereikt was vrolijk en keurig gevuld.

15 maart 2017 beoordeeld

Matige service en vriendelijkheid van het personeel; Maaltijden niet denderend; toestel had duidelijke tekenen van veroudering en slechten onderhoud van de passagiersruimte;

5 maart 2017 beoordeeld

Ik vond met name dat er bij de flight-crew een soort van franse arrogantie naar voren kwam. Voelde niet zo goed.

20 februari 2017 beoordeeld

Het voordeel van deze maatschappij is de kwaliteit van het eten en de uitstekende service, zelfs in de economy klasse vlieg je met de nodige luxe naar je bestemming.

15 februari 2017 beoordeeld

Heel goede luchtvaartmaatschappij. Hetgeen je besteld krijg je ook. Goed om te sparen voor de Bleu Miles. Vriendelijk grond en vliegtuigpersoneel. Prima eten aan boord. Je kan het personeel vragen wat je wil, steeds staan ze voor je klaar. Ik boek nog terug bij hen.