“Vluchten maar de rest, tja.........”
Beoordeling van Air Europa

13 januari 2018 beoordeeld

Eerst met 737 van Schiphol naar Madrid gevlogen. Was prima. Daarna vanuit Madrid naar Havana. Circa een uur in het vliegtuig zitten wachten, overigens een spiksplinternieuwe Boeing Dreamliner voordat we vertrokken. Er is geen enkele mededeling gedaan wat de reden van het niet vertrekken was. Iemand vroeg de bemanning ernaar en die zei "we zijn niet verplicht om hier mededelingen over te doen". Terugweg van Madrid naar Schiphol, ook zo'n 1/2u zonder info. Het eten is: "gaat net".Niet echt goed. Service aan boord voldoende. Het vliegen an sich is goed en rustig verlopen. Dit geldt voor heen & terug.

27 december 2017 beoordeeld

Goede service, lekker eten en drinken en heerlijk slapen in een flatbed met een matrasje.
De Boeing 787 is daarnaast is relatief stil toestel, met een nachtvlucht slaap je dan beter.

21 december 2017 beoordeeld

We moesten deze vlucht nemen om weg te komen uit Malaga, terug naar Amsterdam, vanwege winterse omstandigheden. Air Europa is partner van KLM. We hadden een propeller toestel, op zich niks mis mee. Het was een korte afstand. Verder niks bijzonders. Geen drankjes aan boord, krappe bagage compartimenten, dus meeste bagage op de vloer. Het was op zich niet slecht en op langere afstanden zet AE wel andere toestellen in. Wij waren blij dat we weer naar huis konden, maar we zouden zelf niet kiezen voor Air Europa vanuit Amsterdam.

7 december 2017 beoordeeld

Dit viel wel echt goed mee in vergelijking met andere chartermaatschappijen.
behulpzaam, lekkere maaltijd (voor een vliegtuig toch...) en een prijs die niet overdreven is.
Voor herhaling vatbaar

6 december 2017 beoordeeld

's Ochtends vroeg met Air Europa naar Madrid: absoluut niks op aan te merken. Vriendelijk personeel, stoelen voor de korte vlucht prima.