Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Goed geregeld!”
Beoordeling van Air Canada


10 augustus 2017 beoordeeld

Alles was goed geregeld. Heen hebben wij super veel beenruimte gehad, terug wat minder maar was wél te doen. Personeel was erg vriendelijk. Ik had last van mijn knie en ze hebben alles tip top geregeld.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Kimberly W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (14.635)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

33 - 37 van 14.635 beoordelingen

2 augustus 2017 beoordeeld

Gisteren teruggekomen uit Vancouver. Vertraging bij overstap op Toronto, maar 'gelukkig' was de vlucht naar Amsterdam ook twee uur vertraagd zodat we die niet misten. Wel zwaar moeten bijbetalen (100 dollar) voor een te zware koffer, terwijl die van mijn man op 13 kilo bleef steken en onze dochters ook ver onder het max bleven, een total rip off. Compenseren deed men niet meer, aldus een onvermurwbare medewerker. So much voor de voordelig ingekochte spulletjes in Canada. Maar het eten was echt ongelooflijk slecht. Ik heb nog nooit smerig gegeten in een vliegtuig, dat was nu voor het eerst. En het door hen 'continental breakfast' genoemde ontbijt bestond letterlijk uit 1 plak spicy bread (voor degenen die in Canada zijn geweest, van het formaat en de consistentie van Banana Bread dat je bij de bakker kunt kopen)! Ga je schamen, Air Canada!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank mspronk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege mijn lengte bijbetaald voor stoelen bij de nooduitgang. Hierdoor meer dan voldoende beenruimte. Stoel was ok.

De (gratis) oordopjes waren van goede kwaliteit. Prima beeldscherm. Entertainmentaanbod is helaas wel beperkt. Nauwelijks nieuwe films en ook geen goede klassiekertjes die altijd leuk zijn om weer eens te zien. Zijn veel maatschappijen die dit beter doen.

Het eten smaakte als standaard vliegtuigvoedsel. Bij veel maatschappijen krijg je op langere vluchten toch net even iets meer te eten.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Grunninger1982
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 juni 2017 beoordeeld

Ruime zitplaats redelijk eten onder weg, kunnen Lufthansa en Transavia nog een voorbeeld aan nemen.

Ruime zitplaats redelijk eten onder weg, kunnen Lufthansa en Transavia nog een voorbeeld aan nemen.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Wessel K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juni 2017 beoordeeld

Voor zo'n lange vlucht kun je iets meer comfort verwachten. De zitplaatsen hebben minimaal ruimte, voor een snoertje of deken moet je betalen, het eten was armzalig en smakeloos.
Dus, goedkoop maar armoedig.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank Louisa808
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.