“Goed geregeld!”
Beoordeling van Air Canada

10 augustus 2017 beoordeeld

Alles was goed geregeld. Heen hebben wij super veel beenruimte gehad, terug wat minder maar was wél te doen. Personeel was erg vriendelijk. Ik had last van mijn knie en ze hebben alles tip top geregeld.

2 augustus 2017 beoordeeld

Gisteren teruggekomen uit Vancouver. Vertraging bij overstap op Toronto, maar 'gelukkig' was de vlucht naar Amsterdam ook twee uur vertraagd zodat we die niet misten. Wel zwaar moeten bijbetalen (100 dollar) voor een te zware koffer, terwijl die van mijn man op 13 kilo bleef steken en onze dochters ook ver onder het max bleven, een total rip off. Compenseren deed men niet meer, aldus een onvermurwbare medewerker. So much voor de voordelig ingekochte spulletjes in Canada. Maar het eten was echt ongelooflijk slecht. Ik heb nog nooit smerig gegeten in een vliegtuig, dat was nu voor het eerst. En het door hen 'continental breakfast' genoemde ontbijt bestond letterlijk uit 1 plak spicy bread (voor degenen die in Canada zijn geweest, van het formaat en de consistentie van Banana Bread dat je bij de bakker kunt kopen)! Ga je schamen, Air Canada!

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege mijn lengte bijbetaald voor stoelen bij de nooduitgang. Hierdoor meer dan voldoende beenruimte. Stoel was ok.

De (gratis) oordopjes waren van goede kwaliteit. Prima beeldscherm. Entertainmentaanbod is helaas wel beperkt. Nauwelijks nieuwe films en ook geen goede klassiekertjes die altijd leuk zijn om weer eens te zien. Zijn veel maatschappijen die dit beter doen.

Het eten smaakte als standaard vliegtuigvoedsel. Bij veel maatschappijen krijg je op langere vluchten toch net even iets meer te eten.

27 juni 2017 beoordeeld

Ruime zitplaats redelijk eten onder weg, kunnen Lufthansa en Transavia nog een voorbeeld aan nemen.

26 juni 2017 beoordeeld

Voor zo'n lange vlucht kun je iets meer comfort verwachten. De zitplaatsen hebben minimaal ruimte, voor een snoertje of deken moet je betalen, het eten was armzalig en smakeloos.
Dus, goedkoop maar armoedig.