“Op tijd, makkelijk inchecken”
Beoordeling van Aerolineas Argentinas

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gemak van online inchecken is prima. De service bij bagage inchecken is goed. De vlucht was op tijd en accuraat. Serviceverlenjng goed.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De vlucht was accuraat en op tijd. Online inchecken ging goed. De service aan de balie voor bagage is goed. Ook aan boord voldoende service.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De service is goed, zowel voor de vlucht bij het inchecken, als tijdens de vlucht. Ook de online zijn goed.

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Had geboden op Economy Club en gekregen maar onze vlucht vertraagd en later zelfs gecancelled. Omgeboekt naar andere vlucht dat was netjes maar toen we op vliegveld aankwamen was het een mega puinhoop. Veel vluchten gecancelled en geen informatie waarom etc. Ook deze vlucht vertraagd en weer geen informatie. Uiteindelijk gingen we uur te laat weg. Aan boord oude stoel (rij 1DF) en sjagerijnige stewardessen. Seat belt sign aan voor turbulentie maar bijna geen turbulentie. Toch iets van service maar super slecht en mag geen naam hebben. Ik zou voortaan toch weer andere airline nemen want er vliegen er genoeg naar iguacu

Datum van reis: januari 2019
    • Prijs-kwaliteitverhouding
10 januari 2019 beoordeeld

Wij hadden een binnenlandse vlucht in Argentinië van 2 uur.
De vlucht was iets te laat, maar dit werd netjes gemeld.
Prima maatschappij om van A naar B te komen.

Datum van reis: december 2018
    • Eten en drinken