“Redelijke vlucht”
Beoordeling van Aerolineas Argentinas

6 januari 2018 beoordeeld

Een redelijk rustige vlucht, mooi uitzicht op de argentijnse vlakte. De service in het vliegtuig was echt minimaal.

6 januari 2018 beoordeeld

De korte vlucht verliep prima, maar er was geen service aan boord. Er werd nog niet eens een drankje ge serveert op deze vlucht

22 november 2016 beoordeeld

De zes binnenlands vluchten met Aerolinas Argentinas waren steeds stipt. De landing in Ushuaia is spectaculair bij mooi weder. Zorg bij de online check-in dat je aan de linkerkant aan de venster van het vliegtuig zit, zo kan je bij goed weder prachtige beelden maken van het Beagle kanaal, Ushuaia en de omliggende bergen. Wij dienden wel 3x bij te betalen voor overgewicht (hadden beiden 20 kg bij ipv de toegelaten 15kg). Betaalden voor 2 personen eerste keer 300 pesos, tweede keer 360 pesos en derde keer 180 pesos !!!! Vrij goedkoop dus.

4 augustus 2016 beoordeeld

nog nooit eerder gezien! Copiloot was ziek, iedereen was al op het vliegtuig. na een klein uurtje (wachten op nieuws copiloot) werden we terug uit het vliegtuig gelaten. we hadden eten gekregen. in een half uurtje zat iedereen op de bus en naar hotels in de beurt gebracht. gewoon SUPER. idem vanuit Buenos Aires waar ik geen aansluiting naar Mar Del Plata had door zieke CoPiloot. op hotel, taxi alles was in 1 2 3 geregeld!

3 augustus 2016 beoordeeld

De vele vluchten die ik had met Aerolineas Argentinas waaronder de vlucht van Salta naar Buenos Aires waren zonder uitzondering punctueel en goed uitgevoerd. Het personeel, aan de balie en in het vliegtuig, was attent en zeer vriendelijk.
Het materiaal waarmee wordt gevlogen ziet er goed uit.
De catering aan boord bestaat uit epen doosje met zoutjes en diverse koekjes en fris of koffie of thee.