“goed geregelde vlucht betrouwbaar personeel en vriendelijk”
Beoordeling van Aer Lingus

7 december 2017 beoordeeld

je vliegt vanaf schiphol dat is het goedkoopste (retour 325 euro) en je komt tenminste in cork.Vanaf eindhoven is geen optie is bijna 1000 euro duurder omdat je geen rechtstreekse vlucht naar cork hebt.Ik vind Aer lingus een erg betrouwbare maatschappij .ik heb het meegemaakt dat mijn vlucht geannuleerd moest worden door een vulkaanuitbarsting in ijsland zonder extra onkosten werd er voor mij een later tijdstip een vlucht geboekt ik kreeg zelfs nog een presentje en excuses terwijl het helemaal buiten hun macht lag(ik ga nml elk jaar 1 week naar ierland met aer lingus

6 december 2017 beoordeeld

Vloog eind augustus voor de 2e keer met Aer Lingus en wederom zeer goed bevallen. Leuk en attent personeel, comfortabel, mooi op tijd, en Cork is zonder meer een leuke bestemming. Autoverhuur op vliegveld is ook goed geregeld en snel. Vanaf Cork naar Dingle gereden door dat prachtige Ierse land, langs de meren van Killarney, leuke trip, ga ik beslist nog eens doen!

6 december 2017 beoordeeld

Aer Lingus biedt op zich niet zoveel bijzonders. Op de korte vluchten moet je zelfs voor elk druppeltje water betalen, op de transcontinentale is de service ok. De reistijd is wel kort, snelste route vanaf Brussel.

Het grote voordeel van Aer Lingus is dat je in Dublin al door de Amerikaanse border control gaat, en in de USA landt alsof het een binnenlandse vlucht is. Ik stond in 15 minuten buiten, in plaats van uren in de rij voor de immigratie.

19 november 2017 beoordeeld

Zakenreis naar Dublin, zowel bij de heen- als terugreis is alles vlot verlopen. Inchecken ging bijzonder snel. Aan boord is alles tegen betaling, maar de vlucht is maar kort en de prijs valt bijzonder mee.

11 november 2017 beoordeeld

Helaas werd de ochtend vlucht geannuleerd. Een gelukje was dat de middagvlucht voldoende capaciteit had om alle passagiers er bij te nemen. De vertraagde passagiers kregen wel een voucher voor een lichte lunch. Aer Lingus wordt op Schiphol heel ver weg op het vliegveld geparkeerd zodat je een flink eind moet lopen om bij het vliegtuig moet komen. Als je dan ook nog flinke vertraging hebt en niet bij de gate wil blijven, blijf je veel lopen. Vandaar, wandelschoenen aan.