Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vreselijke klantenservice ”
Beoordeling van Azul


14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten van Tabatinga naar Manaus en Azul is de enige luchtvaartmaatschap die op dit traject vliegt. Weken lang probeerde wij een ticket te boeken, telkens een foutmelding, nummer gebeld niet bereikbaar, andere nummers gebeld. Zou terug gebeld worden, niet terug gebeld. 3 berichten, maar geen reactie. Ondertussen was de ticketprijs verdubbeld, maar nog steeds geen reactie. Uiteindelijk via een derde partij geboekt, lukte het direct, maar was er niet de mogelijkheid bagage bij te boeken, moesten we met de airline regelen. Weer contact opgenomen, weer geen response. Echt schandalig, het is dat ik geen andere keus had, maar anders was ik nooit met Azul gevlogen. Tijdens de vlucht was her personeel aardig, kregen wat te drinken en snack/snoepgoed. Stoelen waren ruim.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Kevin V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (9.708)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2 - 6 van 9.708 beoordelingen

1 mei 2016 beoordeeld

Azul biedt op korte vluchten eenmalig drinken aan, zoals cola. Daarnaast geven ze ook wat eten, bijvoorbeeld chips, cake, koekjes, snoepjes of nootjes. Het mooie is vooral dat we van alles konden pakken, zelfs wel meerdere exemplaren per zakje. Daarnaast was de crew ook erg aardig. We vlogen van Manaus naar Sao Luis met twee tussenlandingen. Na elke landing kregen we weer dezelfde service, dus uiteindelijk hadden we zelfs eten nog in onze tas na de vlucht.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
3  Bedank Hans J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
29 juni 2017 beoordeeld

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
29 juni 2017 beoordeeld

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
27 juni 2017 beoordeeld

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
;