“Eten drama - service Pegase drama”
Beoordeling van Thomas Cook Airlines (UK)

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral ben ik iemand die gluten, tarwe en noten vrij moet eten. Hier konden ze al geen rekening mee houden. Dan de service die ons beloofd was, was een drama. We moesten overal wachten en er was niemand van Pegase die ons stond op te wachten aan de luchthaven van Heraklion. Voor onze terug vlucht die morgen volgt hebben ze mij ook verteld dat ze mij niets kunnen geven om te eten. "Regel het zelf maar" , "we noteren het" zijn de antwoorden die je krijgt. En dat allemaal voor 1600 euro betaald te hebben voor twee personen. Premium en extra Pegase service. Boek je vluchten beter zelf en het premium pakket is zijn geld niet waard! Pegase al zeker niet!

Wat een drama vakantie

30 augustus 2017 beoordeeld

neem een reservatieplaats aan de nooduitgang, dan heb je eventueel een iets meer beenruimte.het best is volgens mij een plaats vooraan, of achteraan !

30 augustus 2017 beoordeeld

Geen klachten voldoende beenruimte ,vriendelijke bemanning ,goede bediening, op tijd vertrokken, dus het was in een woord goed

28 juni 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke en hulpvaardige stewardessen. Op tijd vertrokken en normale vlucht. Jammer dat we als premium-passagiers geen plaats kunnen reserveren aan de nooduitgang, bij TUI kan dat wel.
Men belooft ons gastronomische maaltijden maar dat zijn ze absoluut niet.

27 juni 2017 beoordeeld

De heenreis was zeer goed vriendelijke hostessen en mooi optijd vertrokken terug komen hadden we vertraging door het slecht weer we hadden eten bijbesteld maar dat is zeer weinig eten dat vonden we spijtig