Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“positieve verrast”
Beoordeling van WOW air


31 mei 2018 beoordeeld

voor eerst met deze maatschappij gevlogen, aangenaam verrast en zal zeker meer met WOW air gaan vliegen. Alles ging perfect , 1 nadeel is dat je kort van te voren pas kan inchecken, inchecken online en op vliegveld was defect moesten dus helaas bij de incheck balie inchecken.

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank 991rened
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (8.538)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

34 - 38 van 8.538 beoordelingen

22 mei 2018 beoordeeld

Dit was onze eerste vlucht met WOW air. We hadden economy klasse geboekt, maar de beenruimte was enorm. De service was goed, crew was erg behulpzaam en vriendelijk. Low budget is ook echt low budget. Voor de prijs heb je ook echt niks meer dan een zitplek, maar goed dat weet je van te voren. Gewoon zelf eten en drinken meenemen. Je kunt aan boord wel eten en drinken kopen, maar dat vonden wij behoorlijk prijzig voor wat je dan krijgt. Al met al een hele fijne vlucht gehad en ik zou het anderen zeer zeker aanbevelen!

Datum van reis: april 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Alex-Els
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 mei 2018 beoordeeld

Altijd een plezier met WOW, nooit een probleem met kinderen en zelfs een klein beetje extra aandacht aan de kleine.

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank unnuroh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 mei 2018 beoordeeld

Beenruimte was wat krap en " dunne" stoeltjes, maar niet veel anders dan andere maatschappijen. er was alleen niets aan entertainment (geen groot scherm en geen individuele schermen)- echt Low budget.
Eten/drinken: alles alleen op aanvraag/wens en betalen. Zelfs geen koffie/thee/water, ook niet op een langere vlucht; Echt low-budget dus; maar dan vond ik de prijs nog niet zo hekel goedkoop. Vergelijkbaar met RyanAir (waar je wel een drankje krijgt), en een schermpje had, vond ik het prijsverschil minimaal. Ook mag je alleen een rugzak/tas meenemen. Een trolley, die bij veel maatschappijen als handbagage geld, moet je ook hier voor betalen (ook al neem je het mee als handbagage). Ze waren streng in overgewicht; max 20 kg- er waren mensen met 22kg- die moesten echt bijbetalen. Ook een trolley aan de gate: 80 E

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Ineke S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een prima vlucht geland op Reykjavik met zeer slecht weer.
Een tegenvaller dat de bagage niet uitgeladen kan worden door de weersomstandigheden. Na 3 dagen werd de bagage eindelijk bezorgd. Dat was de dag voor terugreis.
Een afknapper dat de klantenservice dit niet correct afhandelde. Communicatie is alleen per mail mogelijk en wordt niet afgehandeld en beantwoord. Zijn er zoveel klachten?

Datum van reis: februari 2018
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
1  Bedank quintetrog
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.