“En weer vertraging om om duidelijke redenen”
Beoordeling van Flybe

15 februari 2018 beoordeeld

Vliegen met FLybe is echt geen pretje. Het enige aantrekkelijke is de goedkope prijs waarmee je soms kan vliegen en het feit dat ze diverse bestemmingen aandoen die andere maatschappijen overslaan. Ik heb nog nooit een vlekkeloze vlucht met Flybe meegemaakt. Ook dit keer niet. Om 11.00 in de ochtend vanuit Doncaster naar Amsterdam. En jawel, het vliegtuig had al meteen circa 20 minuten vertraging. Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten, werd er omgeroepen dat er een technisch probleem was, toen dat was opgelost was er zogenaamd een probleem met de vluchtleiding waardoor we nog eens drie kwartier in het vliegtuig moesten wachten. Uiteindelijk met een klein uur vertraging vertrokken we. Personeel was wel waardig dit keer. Ik blijf propageren dat Flybe zich onsterfelijk kan maken als ze bij vertragingen de koffie en thee eens gratis aanbieden aan de klanten.

Datum van reis: februari 2018

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb weinig met Flybe. Nu al tweemaal meegemaakt dat ruimbagage niet op de plek van aankomst aankwam. Maar goed, nu toch maar weer voor gekozen vanwege de lage prijs. Maar heb het nu bij handbagage gelaten. Mocht ik ruimbagage mee hebben zal ik nooit meer bij Flybe boeken. Ik vloog zaterdagavond naar Doncaster. Vlucht uit Engeland kwam te laat binnen en het duurde best lang voordat we konden boarden. Uit het vliegtuig uit Engeland kwam bijna alleen maar schreeuwende Engelse jongens en meisjes die denk ik een nacht in Amsterdam tekeer zouden gaan. Bovendien moest security Schiphol nog twee dames uit vliegtuig begeleiden. Reden was niet geheel bekend. Aan boord tsja echt een prijsvechter. Redelijk suf personeel die niet van plan waren al te aardig over te komen voor een vlucht van 45 minuten. Nog snel even met de kar voor koffie thee etc door het vliegtuig om tegen hoge prijzen een en ander te verkopen. Jammer dat ze niet dachten: deze groep heeft meer dan een uur vertraging , die bieden wij allemaal even gratis koffie of thee aan. Daar zal Flybe vast niet failliet van gaan. De vlucht verliep verder goed

Datum van reis: februari 2018
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prop vliegtuig. Weer eens wat anders. Goede vlucht gehad en redelijke prijs. Jammer dat er niet vanuit Rotterdam wordt gevlogen.

Datum van reis: juni 2017
22 januari 2018 beoordeeld

Ik heb een cabin koffer. Volgens winkel bruikbaar voor alle vliegtuigmaatschappijen. Al diverse malen gebruikt. Ook op Schiphol geen enkel probleem. Baliemedewerkster doet er een cabin sticker om. In vliegtuig past koffer zonder probleem in bak.
Bij de terugvlucht op vliegveld Doncaster-Sheffield moet ik de koffer in een maatbak persen. Gaat net niet. Met enig geweld misschien wel, maar daar heb ik geen zin in. Moet vervolgens 40 pond voor halfvol koffertje betalen. Heb nu nog spijt dat ik dat gedaan heb.
Wat het nog erger maakt is dat later in de wachtrij precies even grote koffers wel mee mochten omdat zij al een boarding card hadden en de mevrouw bij de incheck gemist hadden. Ik kwam van een begrafenis en had daarvoor geen gelegenheid gehad.
Ik vind dit een truc. Ik vind het in consequent. Ik vind het diefstal.

Datum van reis: januari 2018
31 december 2017 beoordeeld

Prima vlucht. Budget vlucht. Ouder toestel. Veel zakenmensen op vlucht, daardoor heel veel trolley in de cabine en was er weinig plaats voor tassen.
Terug werd vlucht geannuleerd door weersomstandigheden.
Kon via onlinetool omboeken maar op luchthaven bleek onze naam niet op de lijst te staan terwijl ik wel een bevestiging had. Ook was het nogal onduidelijk bij welke balie je moest zijn voor geannuleerde vluchten en omgeboekte vluchten. Dit kan beter door betere rijen te maken. Nu was alles door elkaar.

Datum van reis: december 2017