“Slechte service”
Beoordeling van HOP!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 uur voor vertrek per sms vernomen dat de vlucht vanuit Marseille naar Lille geannuleerd is, vervolgens wordt er na een uur een nieuwe vlucht geboekt, 3 uur later en naar Parijs ipv naar Lille. Vluchtannulaties kunnen altijd gebeuren maar het personeel aan de balie was niet erg behulpzaam in het zoeken van alternatieven. Stellen onrealistische zaken voor (bv traject Marseille-Parijs-Bordeaux-Lille of een TGV die niet eens meer rijdt op een zondagavond) en maken er zich snel van af: trek je plan, we betalen het wel terug. Uiteindelijk met opnieuw een uur vertraging vlucht naar Parijs genomen en daar huurauto genomen om in Lille te geraken.

15 april 2017 beoordeeld

Ik maakte gebruik van Hop! voor een vlucht naar Nantes. Ik had er al eerder mee gevlogen en was best tevreden over deze maatschappij. Het is een low-cost airline en de vlucht die ik had geboekt is niet bepaald een hardloper, dus je wordt vervoerd in een klein, krap vliegtuigje met 50 zitplaatsen. Die overigens helemaal vol zat.
De service aan boord is prima, er is 1 stewardess die het hele vliegtuig bedient. Maar dat deed ze uiterst vriendelijk en correct, dus geen klachten. De ruimte aan boord is, volledig volgens verwachting, nogal krap en je kunt geen grote handbagage meenemen. Die mag je onder aan de trap (je wordt met een bus naar het vliegtuig gebracht en daar moet je een trap op om het vliegtuig binnen te komen, dus hou er rekening mee, dat dit geen geschikte vlucht is voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten!!!) op een bagagekar zetten. Na aankomst van de vlucht staat zo'n zelfde kar weer netjes onderaan de trap en kun je je handbagage weer oppakken. Prima geregeld dus.
Ik kon geen verschil in beenruimte zien tussen de standaard economy-plaatsen en de duurdere plaatsen met zogenaamd meer beenruimte. Voor een vlucht van anderhalf uur zou ik dat overigens ook beslist niet erbij kopen!
Al met al prima, netjes op tijd en correcte behandeling van passagiers.
Ik zal zeker nog eens met Hop! vliegen.

16 september 2016 beoordeeld

een klein vliegtuig waar lange mensen niet in kunnen staan. als de vlucht niet vol is heb je ruimte genoeg, maar bagage kan 9 van de 10 keer niet mee de cabine in.
Zoals gezecht klein, maar prima voor korte vlucht. Cockpit info is niet te verstaan en de fris die geschonken word lauw!!!

3 augustus 2016 beoordeeld

Frankrijk heeft meer te bieden dan alleen Parijs en andere bekende grote steden, maar ook mindere grote steden hebben ook hun charmes.

Voor mensen die niet graag met de auto door Frankrijk willen, heeft HOP diverse binnenlandse Franse bestemmingen, vanaf Schiphol of overstappen op andere HOP-bestemmingen.

3 juli 2016 beoordeeld

Hop! is een onderdeel van Air France, vliegt slecht in de regio met enkele bestemmingen over de Franse grens.
Zéér vriendelijke dame bij het inchecken in Bilbao, vermoed geen eigen personeel maar een afhandelaar.
Vroege vlucht was ca. 3/4 uur te laat...
Koos mijn terugvlucht naar Amsterdam om via Parijs te reizen, om de service van HOP! en Air France te zien.
Geen vriendelijke service aan boord. Bij binnenkomst in de vliegtuig, was de stewardess haar kleding in orde aan het brengen en praten met de cockpit crew. Géén aandacht voor de eerste passagiers, en dat zijn toch de veel betalende passagiers/ priority passagiers