“Uitstekende Low Cost airline”
Beoordeling van AirAsia - Thai AirAsia

20 januari 2018 beoordeeld

Goede kwaliteit voor zeer lage prijzen.
Nadeel is dat er geen transit mogelijk is en je in Kuala Lumpur door de immigratie moet, bagage ophalen en opnieuw moet inchecken met security etc.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gevlogen met air asia makkelijk te boeken en ze vliegen bijna elk uur. We vliegen vaker met air asia en het werkt prima. De app verteld je veel meer.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het boeken leg je gelijk de stoelen vast, bemanning zeer vriendelijk en behulpzaam, ondanks de korte vlucht toch een maaltijd, online inchecken voorkomt de lange rij bij de balie. Een punt van oplettendheid, direct na binnenkomst van de luchthaven is de securety check, m.a.w. Zakken leeg alles in een bak en dan door het bekende poortje, lette zeer goed oo mijn bak met spullen en kon zodoende voorkomen, dat een dame mijn bak pakte en snel haar tas over mijn spullen legde. De vlucht verder was zeer aangenaam.

27 december 2017 beoordeeld

De reis verliep met Air Asia vlot en efficiënt. Geboekt een dag tevoren vanuit Bangkok. Een internationale vlucht naar Myanmar is doorgaans voordeliger als een binnenlandse in Myanmar. Twee maal enkele reis (ipv bkk-yangon vv) is alternatief bkk-yangon heen en mandalay-bkk terug.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige vlucht. Stewardessen zijn aardig. Stoelen zijn goed genoeg. Boarden ging onwijs snel. Vertrokken zelfs 10 minuten eerder dan gepland.Weinig op deze vlucht aan te merken. Eten kan je van te vorwn bestellen voor wat extra's. Voor je bagage moet je extra betalen